Verwonderd

Het is dat ik het terug kan lezen

De stappen die ik zetten:

met mijn voeten

in sportschoenen.

Op de pedalen van mijn fiets

Of bij het besturen van Deetje

Nou, ja soms bij dat van alles een beetje.

 

Verwonderd

 

Kijk zie me nu eens staan

3 jaar geleden dacht ik dat ik niets meer kon

En nu …

Waar ik loop, daar schijnt de zon

 

En wat een mooi weer was het

Op 1 september 2011 in het Sonsbeekpark

Ik had geen idee wat die dag me zou brengen of schenken.

 

Nee, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik keek, ik sprak, ik luisterde en ik kreeg weer ruimte om verwonderd te zijn.

 

Voor de Jumpstars van het Sonsbeekpark op 1 september 2011

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Verwonderd

  1. Wat mooi…. geweldig geschreven weer!
    X Ineke

  2. hanneke zegt:

    je beseft pas wat je hebt, als je het (bijna) kwijt bent.
    het maakt het leven wel intenser.

  3. Plato zegt:

    Sterk stuk, reismeermin. Al weet ik niet precies wat daar nou was in het Sonsbeekpark te Arnhem (neem ik aan). Ik weet alleen dat weblogster Elly daar vlakbij woont en die had het er niet over.

  4. Marika zegt:

    Jumpstars….gaat dat over dit? http://www.jump-online.nl/ 🙂

  5. Aline zegt:

    Je bent het diepe in gedoken, en heb verwonderd gemerkt dat het super leuk is… 😉

Geef een reactie

