Averij en invalshoek 14

Op 17 augustus publiceerde ik mijn laatste blog op webstreepjelog.

Ja, ik wist dat ik ging migreren.

Ach een paar dagen zonder mijn blog dat zou me vast lukken.

 

Ik weet nog niet wat de schade is.

Maar het nieuwe voornemen is wel om de komende tijd meer van me te laten horen.

 

Voorlopig even op dit schaduwblog.

 

Want volgens mij heb ik nou weer net een blog dat als laatste in de vaart wordt genomen.

 

U loopt heel wat nieuwtjes, schrijfopdrachten en reizen achter.

 

Daarom hier maar even de Invalshoek vermeld

 

De periode van inzending is door de averij nu van 31 augustus tot en met 12 oktober.

 

Het onderwerp is Menu en de invalshoek is Keuze.

 

En ja u mag dat menu net zo op de kaart zetten als u wilt:

 

Nummer onderwerp Invalshoek

15

14

Menu Keuze

13

Vakantiehuis gevoel

12

Radio Nostalgie

11

Bouwvak eenzaam

10

Detail plaatselijk

9

Berg(en) topvorm

8

Gerecht heimwee

7

Verpleging zorg

6

Vissen piekerend

5

Ontlasten Schaterlach

4

Coupe ongeduldig

3

Mijn eigen lieve schrijversblockje Schrijf dit stukje op luchtige, lacherige toon

2

Ontkwuisterend Vrolijk, zeg maar: tegen het hilarische aan πŸ™‚

1

Oh, die lente zwaar chagerijnig
Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

13 reacties op Averij en invalshoek 14

  1. het is echt een ellende he met al die weblogs die verdwenenen zijn.

  2. hanneke zegt:

    mooi, je ent er weer.
    eens even brainstormen over deze invalshoek!

  3. Marika zegt:

    Ook maar vast begonnen op een reservelog? Tja het gaat nog wel een tijdje duren daar denk ik. Je schaduwlog heb ik alvast toegevoegd aan mijn linkpagina.
    Hoe ging het kamperen? πŸ˜‰

  4. Pingback: Keuzemenu (invalshoek) « hannekelive

  5. Voetje zegt:

    Ik ga ook eens nadenken en misschien doe ik wel mee met de invalshoek! πŸ™‚
    Het is toch de bedoeling dat je die twee woorden combineert in 1 verhaal he?

  6. Aline zegt:

    En weer een nieuw blog erbij… en kan je geen ongelijk geven, want we willen allemaal onze woorden laten lezen… πŸ˜‰ Ik ga je link even erbij zetten (later op de avond, want ik moet zo weer weg)…

  7. geesjesgedachten zegt:

    Nou meis, keuze zat dus. Ik probeer vanaf nu een invalshoek op het laatste item op de kaart te gaan maken. Ik ben benieuwd waar mijn keuze op het menu van mijn gedachten deze keer op valt.

  8. Melody zegt:

    Wanneer komt je nieuwe opdracht voor de invalshoek dan?

  9. geesjesgedachten zegt:

    Ik kwam eens kijken of je al een nieuwe invalshoek had bedacht, hmm, ook al heb ik keuze zat op het menu van jouw invalshoeken wacht ik toch maar even tot 12 oktober. Dat duurt niet zo lang meer….. dus geduld Geesje. (zei ze tegen zichzelf)

  10. Marja zegt:

    Deze riep ook meteen herinneringen bij me op:
    http://rammelaars.blogspot.com/2011/10/gerecht-heimwee.html

    Fijn weekend.

  11. Pingback: Keuzemenu | Hannekelive

Geef een reactie

