Invalshoek 12: Radio -> nostalgie

Periode: 3 tot 17 augustus 2011

Onderwerp: Radio (Betekenis, Synoniemen)

Invalshoek: Nostalgie

Inspiratie: Radio Nostalgie (ons vakantie radio station)

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties. 

Lees de bijdrage van:

Frans54

Ria

Melody

Annie

Ikan Mas

Min

Aline

Dit bericht werd geplaatst in Familie. Bookmark de permalink .

9 reacties op Invalshoek 12: Radio -> nostalgie

  1. Aline zegt:

    Dat zijn mooie woorden… ik ga er even over nadenken… 😉

  2. Ria zegt:

    Vind het een moeilijk onderwerp, maar heb het toch geprobeerd Min
    Groetjes, Ria
    http://speedy31.web-log.nl/mijn_weblog/2011/08/invalshoek-12-radio-nostalgie.html

  3. ikan-mas zegt:

    min ik heb het ook geprobeert
    op http://smijling.web-log.nl
    te lezen

  4. Plato zegt:

    Helaas geen tijd want druk en straks al weer een paar dagen er tussenuit. Sorry. Maar in september wordt het weer rustiger.

  5. geesje zegt:

    Net als Plato ben ik ook druk met vele andere dingen Min.
    Ik kom in oktober bij je invalshoeken terug om mee te doen hoor.
    Het is veels te leuk om het niet te doen.
    Dag dag tot later!

Geef een reactie

