Mijn goede eigenschappen

 Het is zo jammer maar mijn gebruiksaanwijzing is zoek geraakt.

Dus wat zijn mijn goede eigenschappen eigenlijk?

Het rechte pad wat is dat, er zijn zoveel leuke paden links en rechts interessant.

Nieuwsgierig naar morgen, dat houdt me op de been.

Carpe diem.

Bestuurder van auto, fiets en aanvoerder van de benenwagen.

Nog niet zo gemakkelijk, je kunt het niet allemaal tegelijk doen.

Daarom gaat het ook wel eens mis, met op- of afstappen.

Lezer, schrijver, typiste, talenliefhebber.

Kattenvriend, familiedier.

Nog geen 101 woorden?

Tevreden met een wandeling langs het meer.

Doorzetter, spaarder, consuminderaar.

Maar vooral bewust zijn.

 

Ook meedoen? Plato

Dit bericht werd geplaatst in Onderweg, One-0-one. Bookmark de permalink .

10 reacties op Mijn goede eigenschappen

  1. Wow een rij om trots op te zijn ;-))

  2. hanneke zegt:

    wauw, goed gedaan je bent een veelzijdig mens!

  3. Ria zegt:

    En zolang je tevreden bent Min ben je ook een gelukkig mens.
    Groetjes ,Ria

  4. geesje zegt:

    Volgens mij verveel jij je nooit. één ding is zeker je verveelt mij in ieder geval niet met deze leuke zelfbeschrijving.

  5. Frans54 zegt:

    Die laatste zou ik aangevuld hebben met “bewust leven”. En volgens mij doe jij dat ook echt wel.

  6. Aline zegt:

    Zo dat zijn mooie woorden over jezelf… 😉

  7. Jokezelf zegt:

    Mooi setje kwaliteiten!

  8. Plato zegt:

    Ik geloof je Reismeermin. Ja zo ben jij wel. Mooi gedaan.

  9. rietepietz zegt:

    Nou met deze nieuwe gebruiksaanwijzing kan ik het goed redden bij je hoor 😉 En eh…óók meedoen ? Nee ook deze keer weer niet ,het lijkt me geen goed plan om zélf m’n goede eigenschappen op te schrijven 😉

  10. Noelle52 zegt:

    Goeie gebruiksaanwijzing.

Geef een reactie

