Invalshoek 11: Bouwvak -> eenzaam

Zoals u, en ook mijn collega's merken zit ik nog niet helemaal in mijn ritme.

Vandaar een dag later dan gepland de nieuwe invalshoek.

Periode (update 01-08-2011): 20 juli tot 3 augustus

Onderwerp: Bouwvak (betekenis)

Invalshoek: Eenzaam

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties. 

Lees de bijdrage van:

Min

Melody

 Ikan-Mas

Annie

Frans54

Ria

Aline

 

Dit bericht werd geplaatst in Familie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Invalshoek 11: Bouwvak -> eenzaam

  1. Welkom terug dan maar als eerste ;-))

    Mijn ‘invalshoek’ staat er, hopelijk bevalt hij je.

    http://melodymusic.web-log.nl/melodymusic/2011/07/-invalshoek-11-bouwvak-eenzaam-.html

  2. Plato zegt:

    Ik ga er over nadenken.:-)

  3. Frans54 zegt:

    Ook maar eens mee gedaan. Ik was toch al twee dagen verhalen aan het creëren dus dit was een prima aanleiding om nog even verder te gaan:
    http://goinforbroke.blogspot.com/2011/07/invalshoek-11-bouwvak-eenzaam.html

  4. Ria zegt:

    Min ,hier is mijn bijdrage.Ik krijg nu ook weer wat meer ruimte om logs te lezen en te reageren.
    Groetjes ,Ria
    http://speedy31.web-log.nl/mijn_weblog/2011/08/invalshoekje-bouwvak-eenzaam.html

Geef een reactie

