Invalshoek 10: Detail -> plaatselijk

Onderwerp:

Detail: Betekenis

Detail: Synoniemen

Invalshoek:

Plaatselijk:  betekenis

Periode: Van 15  juni tot en met 20 juli.  

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties.

En gedurende deze periode ben ik minder aan het loggen, dus voor de  creatieve bijdrages: Check de reacties!

Inspiratiebron:

Tagrijn

Tagrijn vanaf deze plaats wens ik je een voorspoedige revalidatie!!

 

Lees de bijdrage van:

 

Melody

Ria

Aline

Min

Dit bericht werd geplaatst in Familie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 10: Detail -> plaatselijk

  1. tagrijn zegt:

    Dank je wel! En dank voor de link. Ik hoop dat rubriekje weer snel te kunnen oppakken.

  2. Ria zegt:

    Hallo Reismeermin mijn bijdrage staat er ook.
    fijn weekend, groetjes Ria.

    http://speedy31.web-log.nl/mijn_weblog/2011/06/invalshoek-10-detail-plaatselijk.html

  3. Aline zegt:

    Mijn eerste bijdrage aan de invalshoek: http://aline21.web-log.nl/aline21/2011/06/invalshoek-001.html hoop dat ik het een beetje goed begrepen heb allemaal… 😉

Geef een reactie

