Invalshoek 8

Onderwerp: Gerecht                    Invalshoek: Heimwee

Betekenis

Synoniemen

Van 18 mei tot en met 31 mei

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties.

Lees de bijdrage van:

Melody

Min

Mijn Gedachten

 Ria

Ikan Mas

Hanneke

Min

Plato

 

De nieuwe invalshoek zal ik nu bovenaan zetten.

Bij "Over mijzelf" kun je alle bijnamen die ik op dit log gebruik teruglezen.

Dit bericht werd geplaatst in Familie. Bookmark de permalink .

8 reacties op Invalshoek 8

  1. ikan-mas zegt:

    Hallo meermin
    mijn bijdrage staat ook te lezen op
    http://smijling.web-log.nl
    eet smakelijk yvonne

  2. plato zegt:

    Ik ga het proberen. Hopelijk komt er wat inspiratie overdrijven.

  3. Leo zegt:

    Heimwee heb ik idd ook wel de nodige keren gehad. Heimwee naar de mooiste stad van ons land als ik er weer eens te ver vandaan ben, maar ook naar steden als Edinburgh, Londen, Berlijn en het heerlijke Praag. Heimwee is een vervelend gevoel als het je verdrietig maakt, maar ook wel louterend. Het doet je nooit vergeten waar je vandaan komt en dat is maar goed ook. Want soms is heimwee ook weinig rationeel en functioneel. Maar met het onderwerp heb ik verder niets….:)

Geef een reactie

