Emme(re)n

Zeg Min, zit niet zo te emmeren.

Ik heb deze uitspraak van mijn moeder Hilde al heel vaak door het internet gehoord.

Zo was er drie jaar geleden Rietepietz die mij het huis uithaalde en ervoor zorgde dat ik vrijwillig een  mensenmenigte bij de Nijmeegse vierdaagse ging opzoeken.

 

Ben haar daar nog steeds dankbaar voor.

En tja als je dan bij Melody een oproep leest om wat dieren te sponsoren in een dierentuin dan hoor je het weer.

Zeg Min, zit niet zo te emmeren.

 

En dan die dag waarop je ziet dat er ook nog een weblogmeeting  op  7 mei zal plaatsvinden in Emmen.

Tja dan kijk je op je werkrooster.

En in je agenda voor de zekerheid.

Nee, er staan geen afspraken in.

 

Dus besloot ik een afspraak te plannen.

Maar ja, ik ben niet zo’n planner.

En soms ben ik ook wat te ad hoc.

 

Dus om een lang verhaal kort te maken.

Had ik een treinkaartje en ticket gekocht voor een heel ander dierenpark.

 

Dus in plaats van de trein werd Deetje de vervoerder.

Waar ze gelijk mee bewees dat ze op een volle tank toch van en naar huis kan komen binnen kilometer.

 

Samen belanden wij op een parkeerterrein waarna ik nog een brug over mocht.

En op zoek ging naar de (water)Lelie.

Op de treinreizigers na was iedereen er al.

 

Het was heel leuk in de dierentuin. Maar ja ik mag niet slenteren, dus blijkbaar liep ik ineens voorop.

Gelukkig wist ik waar ik de meeste weer om half twee kon vinden.

 

Voor ik het wist had Deetje me alweer thuisgebracht.

En kon ik terugkijken op een hele geslaagde dag.

 Nee, ik zal er beslist niet over emmeren 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Emme(re)n

  1. Haha prachtig geschreven meis!
    Dank je wel voor je verslag en je aanwezigheid zaterdag, nu nog de foto’s waarnaar ik heel benieuwd ben!

  2. Ria zegt:

    Fijn dat het een geslaagde dag en ontmoeting was in Emmen.
    Groetjes Ria

  3. hanneke zegt:

    haha, wat een leuk verslag, ik vond je vergissing in dierenpark echt hilarisch!

  4. rietepietz zegt:

    Ik vind jammer dat ik je daar niet heb gezien ,laat staan heb kunnen ontmoeten .
    Bovendien wist ik destijds niet dat het voor jou een “mijlpaal” was waar mijn verhaaltjes in de aanloop naar de vierdaagse je over “een” streep getrokken hadden .
    Moeten we óóit toch eens over bijpraten op een meeting ofzo ,maar ja ,dan is Emmen voor mij wel weer (te) ver weg .Zo’n reizigster ben ik nou óók weer niet 😉

  5. Hoogste-Tijd zegt:

    Heel leuk verslag, volgens mij zal jij Emmen nooit vergeten ivm het eeuwige geemmer over emmeren, leuk dat je aanwezig was en je te ontmoeten, zo zie je maar weer waar Deetje toe in staat is, jij zegt ik liep ineens helemaal voorop, je kunt het ook anders bekijken, dat je juist achteraan liep…….

    Groetjes.

  6. Leo zegt:

    Die WLM’s zijn goed voor mooie en soms heel warme contacten. Of ze zorgen voor loskomen uit ge-emmer, of zelfbeklag. En ik weet zeker dat Rietz nog veel meer losmaakt bij haar medebloggers, al was het maar een gulle lach….Loggers zijn vaak erg lieve mensen, net zoals jij hoor Min…

  7. Trees zegt:

    Leuk beschreven Min! Ik dacht echt dat het een grap was dat je een verkeerd combinatieticket had gekocht. Moet je toch nog een keer naar die andere dierentuin he! Was leuk je te hebben ontmoet, alleen met al dat geslenter en als jij dan zo hard loopt valt het niet mee om eens lekker te kletsen ;-). Komt de volgende keer wel dan he! Enne…ik blijf je wel af en toe opzoeken hoor! Leuk!
    Groetjes, Trees

  8. Kaatje zegt:

    Hey Min! Was leuk he? Kwam zo nu en dan bij je lezen, maar zo’n andere voorstelling van je…is altijd zo grappig. Heb helaas te weinig gesproken met de mensen die ik nooit eerder had ontmoet. Kon beter. Moeten we dus toch eens op herhaling;)Leuk je ontmoet te hebben! Lieve groet

Geef een reactie

