Stok(paardje)

Er ligt hier een stokje in het water.

Meestal loop ik daar hard aan voorbij.

Toch ik heb hem nu al hier en daar gezien.

Daarom ga ook ik voor de bijl en besteed er toch een blog aan.

 

Op speciaal verzoek van hanneke

 

Omschrijf je zelf in een paar woorden …

Zorgzaam, familiedier, dierenvriend, bewuste consument en werknemer.

Vol van verhalen. Enne o, ja absoluut geen planner.

 

Wat vind je mooi aan jezelf

Dat ik zo’n jeugdige uitstraling heb.

Met dank aan de genen van moederszijde.

En ik lijk ook sprekend op mijn moeder.

Minpunt is wel dat zij ook weer sprekend op haar moeder leek.

Niet ons meest favoriete rolmodel 😉

Maar ja zolang we niet zoals zij gaan spreken …

 

Hoe voel je je op dit moment en waarom?

Ach ik ben er net achter gekomen dat ik een verkeerd dierentuinkaartje heb voor zaterdag.

Gelukkig kwam ik er op tijd achter en heb ik er om kunnen lachen.

Daarnaast heb ik nu elke avond een handsauna, wat ik een prachtig woord vind voor een bak met water met biotex waarin ik mijn rechterhand week.

 

Zou je iemand anders willen zijn? Waarom wel / niet?

Ik heb heel even overwogen om werkgever te worden.

Een vriendin van me (59) zou ik heel graag aan een baan helpen.

 Eigenlijk zoals mijn ome Lennaert mijn opa Cor in dienst nam in de jaren tachtig.

Maar ik zou in niemands anders schoenen willen staan.

 

Op welke plek in de wereld zou je nog eens terug willen zijn?

Nou ik hou ervan op plekken te komen waar ik nog niet geweest ben. En meestal zijn dat plekken met water.

 

Naar welke persoon stuur je dit door en waarom?

Ik hou niet van doorsturen. Dit stokje gooi ik gewoon weer in het weblogwater waar ik het vond en het zal vanzelf opgepakt worden.

 

Weet iemand trouwens of dit stokje-op-het-strand alweer verder gereisd is?

 

 Want anders wordt het net als vroeger, dan stranden alle stokjes / kettingbrieven bij mij 😉

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Stok(paardje)

  1. Plato zegt:

    Ik ben blij dat je het niet doorgeeft, Min. Stokjes waren er al bij bosjes. En dat jij een jeugdige uitstraling hebt, dat had ik al meteen door. En die blijf jij ook houden. Want je bent gewoon een jeugdig mensje. Een een flinke doorzetter ook nog. Geef de wereld meer van die meerminnen.

  2. rietepietz zegt:

    Stokjes zijn niet erg geliefd ,dat klopt !Een enkele keer neem ik een stokje mee …als ik er “iets mee kan” Vijf van de zes vragen zijn eigenlijk niet interessant voor me , de énige vraag die iets nieuws op zou kunnen leveren is “hoe voel je je op dit moment ” ,de rest van de vragen leveren uitsluitend “oud nieuws” op 😉

  3. Leo zegt:

    Nee, van de stokjes ben ik ook niet zo…teveel onderwerpen die bij me opborrelen, je kent het al….maar de vraagstelling is wel weer leuk…

Geef een reactie

