Invalshoek

Invalshoek 7: 4 t/m 18 mei

Woord: Verpleging

Betekenissen

Synoniemen

 

Invalshoek: zorg

 

Inspiratie: 12 mei Dag van de Verpleging en www.bedankdezorg.nl

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties.

Lees de bijdrage van:

Melody

Ria

Ikan Mas

Plato

Min

De nieuwe invalshoek zal ik nu bovenaan zetten.

Bij "Over mijzelf" kun je alle bijnamen die ik op dit log gebruik teruglezen.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op Invalshoek

  1. staart zegt:

    Mooi thema en waardevolle link. Ik heb twee kaartjes gestuurd naar de zorginstellingen waar mijn moeder verblijft/verbleef. Goed initiatief. Over een log denk ik na

  2. Novie zegt:

    ik zal eens kijken of mij dat ook lukt.

  3. Plato zegt:

    Hmmm… ik sla even over. Ik kan niet zo goed overweg met het woord zorg.Omdat mijn invalshoeken altijd uitgingen van een onderwerp (verpleging)en dat het andere woord dan ging over de manier van beschrijven (vrolijk, verdrietig, bezorgd, hatelijk, noem maar op). Jij doet het op jou manier en dat is goed. Maar ik kan me niet zo goed van mijn eigen concept losmaken dus laat ik dit even lopen. De volgende keer kom ik er weer bij 🙂

  4. ikan-mas zegt:

    hallo meermin
    de mijne staat er ook op http://smijling.web-log.nl

  5. Plato zegt:

    Min, ik kon het toch niet laten. Ik heb gekozen voor een bijzonder soort verpleging en een daaraan ontkoppelde vorm van zorg. Beter kon ik niet. Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoelde.

    http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/05/invalshoek-verpleging-versus-zorg-papas-brief.html

  6. Saskia zegt:

    Hoi Min, kom even op je blog kijken. Ik heb je zaterdag misgelopen met afscheid nemen omdat ik de veronderstelling was dat jij ook mee kwam naar het eettentje. Vond het leuk je te ontmoeten ondanks dat ik je blog en jouw niet kende.

    Groetjes Saskia

Geef een reactie

