Invalshoek 6: 20 april – 4 mei

Het onderwerp: Vissen

Betekenis: http://www.woorden.org/index.php?woord=vissen

Synoniemen: http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniem.php?lang=NL&woord=vissen

En de invalshoek: Piekerend

 

Ben heel benieuwd naar ieders vangst 😉

Geniet van het schrijven of je eigen creatieve bijdrage en plaats je link in de reacties.

Lees de bijdrage van:

Melody

Ria

Ikan Mas

Hanneke

Min

Plato

Laaglied

Min

De invalshoeken zal ik nu bovenaan zetten.

Bij "Over mijzelf" kun je alle bijnamen die ik op dit log gebruik teruglezen.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

15 reacties op Invalshoek 6: 20 april – 4 mei

  1. Novie zegt:

    ik zal eens kijken wat ik kan schrijven doegie

  2. Hoi reismeermin, deze keer sla ik over omdat ik twee weekjes niet aanwezig ben. de volgende keer doe ik graag weer mee. Hartelijke groetjes vanuit mijn gedachten.
    Veel succes gewenst!

  3. Elmar zegt:

    Min vandaag kom ik alleen even langs om je nog fijne paasdagen toe te wensen!
    groetjes,
    Elmar

  4. rietepietz zegt:

    Dat gaat dus veel leeswerk worden als er veel invalshoeken geplaatst worden !Ik heb nog geen invalshoek aspiraties maar zeg nooit nooit zei ik al 😉

  5. Leo zegt:

    Zoals al eerder aangegeven, ik mis de drang om op ‘commando’ te schrijven. Het onderwerp kan heel inspirerend zijn, zeker als je bijna aan het water woont waar heel wat vissers verwoede pogingen doen om ongeveer elke dikke baars of snoek uit het water te peuren….Maar nee, ik schrijf niet mee…..ook al jeuken de handen…..

  6. Plato zegt:

    Ik doe mee, Min. Maar ik ben nu druk in de tuin. De bijdrage komt er aan.

  7. Novie zegt:

    http://laaglied.web-log.nl/enkele_regels/ hallo Minneke mijn bijdrage staat er ook hoor groetjes van Noof.

  8. OT:
    Ik plaatste zojuist en update over de Web-Log Meeting van aanstaande zaterdag…..
    http://melodymusic.web-log.nl/melodymusic/2011/05/-web-log-meeting-emmen-.html
    Kom je lezen?

Geef een reactie

