Dag Invalshoek

Het is sommige lezers hier al opgevallen.

Als ik de laatste tijd al iets schrijf, dan is het vaak op verzoek.

 

En heus ja er gebeuren genoeg zaken waar ik over kan schrijven.

Ik werk, heb leuke afspraken met familie, vrienden en geniet van het mooie weer.

 

Toch wil ik blijven schrijven.

Ik mis het gewoon.

Dus ik ben heel blij en dankbaar voor al mijn inspiratiebronnen.

 

En ineens las ik bij Plato dat een van mijn inspiratiebronnen ter overname werd aangeboden.

Nou daar wilde ik de gastvrouw wel van zijn.

Hengeltje uitgeworpen, reddingsboei zo u wilt.

Vanaf morgen heeft Sirene, het schrijfschip (kent u het nog?) van Reismeermin er een rubriek bij:

 een nieuwe invalshoek.

Ik kan u aanraden om alle uitvoeringen bij de bron (nog) eens te lezen:

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/04/invalshoek-5-april-tm-20-april.html

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/03/invalshoek-15-tm-31-maart.html

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/02/we-300-en-invalshoek-twee-opdrachten.html

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/02/invalshoek-een-nieuw-nederlands-woord.html

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/02/nieuwe-schrijfopdracht-invalshoek.html

Enne wat mij betreft mag je de opdrachten ook op geheel eigen wijze uitvoeren.

Pak je pen, potlood, kwast, breiwerk etc.

Hoop ik ook inspiratie bij jullie op te doen voor weer nieuwe invalshoeken 😉

Enne om maar weer eens aan te sluiten bij een rubriek waar voor mij het schrijven eigenlijk allemaal mee begon:

In een etmaal kan veel gebeuren.

Zo schreef ik al dagen niets en nu ineens:

Lieve invalshoek, wij wensen u  en uw reis-, schrijf en leesgenoten een behouden vaart.

Is toch wel iets om mee voor de dag te komen 😉

Volgt morgen het eerste woord.

Ben heel benieuwd of iemand al een schot voor de boeg wil doen..

 

 Dank aan Plato voor de inspiratie en ook dank aan:

http://aline21.web-log.nl/aline21/2011/04/wow-dag.html

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek, Op verzoek, Write On Wednesday. Bookmark de permalink .

9 reacties op Dag Invalshoek

  1. Plato zegt:

    Min, ik wens je heel veel plezier met Invalshoek. Het is aan jou om die extra waterdraai eraan te geven. Ik laat de link op de welkomsttekst nog een tijdje staan tot ze je hebben weten te vinden.

    Veel inspiratie, plezier en succes gewenst.

  2. Novie zegt:

    Nou Min gefeliciteerd met de Invalshoek.
    Ik ben benieuwd naar het volgend woord.
    Morgen lees ik, morgen dus een Minne-invalshoekswoord.
    Morgen kom kijken Min.
    daaaag

  3. Nogmaals gefeliciteerd meis!

    Enne ik heb t al meermalen geschreven dus ik herhaal t niet meer… of toch wel? Nou vooruit nog één keer dan:

    Ik verheug me op je 1e thema, en 2e, en 3e, en … en… en… enz 😉

  4. Leo zegt:

    Ik weet niets van het initiatief, maar neem aan dat jij er gelukkig mee wordt? Ik werk zelden vanuit een invalshoek of op basis van input van anderen, Het komt uit het hart, hoofd of uit de omgeving van de meninggever. Heel veel succes er mee en ik kom af en toe wel kijken of je er iets bijzonders mee van plan bent….

  5. Ria zegt:

    HaHa Reismeermin, natuurlijk reis ik met je mee en hoop er net zoveel plezier aan te beleven als met de invalshoekjes van Plato.
    Groetjes Ria

  6. rietepietz zegt:

    Zeg nooit NOOIT maar over het algemeen schrijf ik schrijf ik geen schrijfopdrachten ….domweg omdat ik niet het gevoel heb dat ik “schrijf” als je voelt wat ik bedoel 😉
    Maar wie weet kom ik ooit een onderwerp tegen waar ik mijn eigen invalshoek over kwijt wil .

  7. Trees zegt:

    Hoi Reismeermin,
    Leuk voor je dat je de “Invalshoek” gaat voortzetten. Het is niks voor mij dat schrijven en zelf iets bedenken, maar wie weet moet ik me er maar eens toe gaan zetten.
    Melody vroeg me om even bij je te reageren ivm de weblogmeeting op 7 mei. Leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten, het was in Lelystad een hele geslaagde dag!
    Ik heb een Kruidvat NSkaartje en ik ga dus met de trein, moet 4x overstappen voor ik in Emmen arriveer maar dat maakt me niet uit.
    Je zou waarschijnlijk pas in Zwolle aan kunnen haken maar mail me anders even dan kunnen we wat bespreken…
    Groetjes, Trees

  8. Aline zegt:

    Kijk eens aan dat is heel erg leuk, sorry dat ik zo laat ben, om bij je langs te komen, maar heb het zo druk gehad de laatste paar dagen… hoop dat de inspiratie om zelf weer eens mee te doen met schrijfopdrachten terug komt, want die is al maanden bij mij weg… Maar eh vergeet ik nog één ding gefeliciteerd… :d

  9. Voetje zegt:

    Leuk dat jij die invalshoek van Plato hebt overgenomen 🙂

    Vrolijk Pasen!

Geef een reactie

