Lentes

Ida

 

Hallo ik ben Ida,

En ik koekeloer hier nu even door het kattenluikje, want ik wil de eerste zijn die mijn  Tante Min feliciflapsteert met haar 43e verjaardag.

Deze foto van mij is trouwens al 3 jaar oud.

Het word tijd dat ik weer eens op verjaardagsvisite kom 😉

Groetjes,

 

Ida

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Lentes

  1. tagrijn zegt:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!
    En Ida, begrijp je de hint?

  2. Heppie Bursdee toe joe
    Heppie Bursdee toe joe
    Heppie Bursdee Beppie Hursdee Pebbie durshee toe joe!

  3. Plato zegt:

    Min, ik ben wat laat maar desalniettemin van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt de leeftijd van de schoonheid der jeugd en de wijsheid der ouderdom. Mooier wordt het nooit. Geniet ervan en laat je wijsheid met name doorklinken in je blogjes
    ( bijvoorbeeld de WE en de invalshoek 🙂 ).

    Ik wens je een prachtig jaar. En een topfunctie. Maar liever niet bij de graaiers van de ING.

  4. Jenke zegt:

    Kom ook wat laat aansloffen,…………gefeliciteerd alsnog.

  5. rietepietz zegt:

    ja véél te laat natuurlijk maar toch ….alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

  6. Ria zegt:

    Beter laat dan nooit.Ik dacht je al te hebben gefeliciteerd, maar kan het niet terugvinden.Dan nog maar eens .Gefeliciteerd ,nog vele jaren.
    groetjes Ria

  7. Truus zegt:

    Wat een leuke en originele manier om je verjaardag blogkundig te maken Min. 🙂
    Hyves had me er al keurig aan herinnerd. 😉

Geef een reactie

