Coupe (II)

Nee, leuk zo’n stukje van Barrie.

Maar nog geen woord over mij.

En wie denk je dat haar naar Barrie verwezen heeft?

Gelukkig kwam ze me dan wel op 3 mei haar nieuwe haarsnit tonen.

En ik heb ook al gehoord dat ze er zoveel complimentjes voor krijgt.

 

Is er eigenlijk al iemand die iets over de pasvorm van Min’s kleding heeft gezegd?

Daar zit ik namelijk met ongeduld op te wachten.

Sinds bijna een jaar help ik namelijk Min om zich beter te kleden.

 

Ze heeft als het ware een hele metamorfose ondergaan.

Begon ze eerst met ondergoed.

 

En nee dat verkoop ik dan niet.

Maar Juan had al eens wat in onze winkel gekocht.

 

Af e n toe komt ze nu de kledingwinkel binnen waar ik werk.

En nee ze geeft nog niet al haar zuurverdiende centjes uit.

Soms schrikt ze zo van het geld dat ze nu uit durft te geven.

Dat ze daarna gelijk 3 maanden zich niet meer laat zien.

 

Maar wat wilde ik hier ook alweer melden.

Dat je niet alles op de foto kunt zien wat ik haar onlangs heb verkocht.

Want op 10 maart droeg ze een door mij aan haar verkochte jurk.

En ze heeft vorig jaar ook al een keer een rok bij me gekocht.

De eerste rok sinds bijna 12,5 jaar.

En dit keer draagt ze hem wel.

 

Ben heel benieuwd of ze dit of dat binnenkort bij een feestje zal dragen.

Om daarachter te komen zal haar familie nog wel even geduld moeten hebben.

 

Groetjes Cleo van de kledingwinkel Prata.

 

Inspiratiebron:

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2011/03/invalshoek-15-tm-31-maart.html

En de naam van Cleo en de kledingwinkel zijn fictie.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Coupe (II)

  1. Toaske zegt:

    Hahaha, ik ben benieuwd naar deel III. Je binnenhuisarchitect wellicht?

  2. Plato zegt:

    Het wordt nog een heel boekwerk, met allemaal ongeduldige stukjes van de staf van Min. Ik ben benieuwd wat er hierna komt.

  3. Ik wàch gèduldèg àf wà dèr nog meêr kom.
    Doei, Annie.

  4. de meeting is bij uitstek het feestje om jouw kleding door Min te laten showen…ik wacht ongeduldig af…..

  5. rietepietz zegt:

    Ik zou bijna denken dat je ergens een matamorfose hebt gewonnen 😉
    Al die mensen die zich de coupe van je haar en kleding bekommeren ,maar lijkt me héérlijk hoor om zulke betrouwbare raadgevers te kunnen consulteren 😉

  6. Jenke zegt:

    Nou dan nog een foto totaal met de outfit erop…showtime.

Geef een reactie

