Wonderlijk

Dit verzin je echt niet.

Met dank aan Toaske weet ik nu ook dat het waterthema echt bij me past.

http://www.voorall.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=91

Want op welke dag ben ik geboren?

Juist, wereldwaterdag 😉

http://www.wereld-water-dag.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Water. Bookmark de permalink .

7 reacties op Wonderlijk

  1. Toaske zegt:

    Tja, ik moet het met pannenkoekendag doen.

  2. hanneke zegt:

    dat is wel heel toepasselijk
    ik heb geen dag! whèèèeèèèh

  3. Elmar zegt:

    Heel toepasselijk!
    Ik ben jarig op wereldpijndag en wereldvoedseldag. Nou pijn liever niet dus, maar tegen lekker voedsel zeg ik natuurlijk geen nee! 😉
    groetjes,
    Elmar

  4. rietepietz zegt:

    Dat is wel héél grappig Min , je weet dus nu waar je “wateterigheid ” vandaan komt 😉

  5. tagrijn zegt:

    Ik moet het met wereldbevolkingsdag doen. Hoop niet dat ze allemaal komen.

  6. Plato zegt:

    Je zal het altijd zien he. Wereldwaterdag.

    Is er ook een wereldweblogdag? Zo niet, wil iemand dat dan even snel regelen?

  7. Truus zegt:

    Hahaha Min. Da’s wel heel toevallig (of juist niet). 🙂
    Ik had het al bij Hanneke gezien en gelijk even gekeken natuurlijk. Ik ga het hier maar niet neerzetten. Kijk maar even op 19 mei. 😉

Geef een reactie

