Teken(s)

Hoe ik me voel hier in huis?

Nou ik vind het hier wel pluis.

Alleen tja, ik mag nog niet naar buiten, het is hier toch geen kluis?

 

Vandaag mocht ik dan wel de deur uit.

Had ik niets aan, want ik werd in een bench gedaan.

En zo ben ik met mijn bedienden op pad gegaan.

 

We reden niet zo ver.

En daar melden mij bedienden zich bij de balie.

 

“We hebben alleen Kaatje bij ons,

Mossel wil zich nog niet door ons laten (op)pakken”

 

Voor Mossel, begreep ik was het eigenlijk wel tijd voor de APK

(Algehele periodiek kattenkeuring).

 

Ik weet niet waar ze bij mij naar hebben gezocht.

In mijn haar werd het scheermes gezet.

Want in mijn paspoort staat bij steriel:  nee.

 

De dierenarts toonde mijn bediende een litteken op mijn buik.

En vond het gezien mijn leeftijd heel aannemelijk dat ik al geholpen ben.

 

Dus nu kan ik met een gerust hart een keer naar buiten.

Want tja van katten houden mijn bedienden wel,

van kittens toch een stuk minder.

 

Kaatje

Kaatje
Foto: Dit keer gemaakt door Min

 

Dit bericht werd geplaatst in Dieren, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Teken(s)

  1. Tssss…. word je nog voor niets in de intiemste delen aangetast ook! In elk geval mag je nu de hort op!
    Haha, wat pas jij leuk bij Mossel. (Zie ik ook zonder foto van haar hoor).

  2. Truus zegt:

    Is het jouw paspoort dan wel Kaatje? Of is hier sprake van een katsverwisseling… 🙂
    Rare bedienden heb jij hoor, wie houdt er nu niet van kittens. 😉
    In ieder geval veel plezier buiten maar doe alsjeblieft wel voorzichtig!
    Enne, onze Kaatje was een lapjespoes. 🙂

  3. kamira zegt:

    mout kijk uit de hoge neer
    waar maken ze zich druk om zucht zij

  4. rietepietz zegt:

    Tja , ik kán me er iets bij voorstellen Kaatje ,kittens zijn schattig hoor maar je hebt dan wél de verantwoording dat de beestjes goed terecht komen en dát valt vaak niet mee !
    Maar goed ,jij krijgt dus wat meer vrijheid ,gefeliciteerd !

  5. Plato zegt:

    Die APK is wel aardig bedacht, maar wat nou als die katten niet door de keuring heenkomen? Krijgen ze dan nog een recuperatietijd en een herkeuring toegemeten? Of worden ze meteen vermalen tot dierenvoeder?

  6. Novie zegt:

    leuk grappig stukje Min.

  7. plato zegt:

    Min, zou jij een suggestie willen doen voor het volgende INVALSHOEK woord? Natuurlijk vermeld ik dan dat het jouw woord is (met extra link).

    Als je dat wilt, wil je dan een woord geven plus de manier waarop dat woord beschrijven moet worden?

Geef een reactie

