Behouden vaart!

Terwijl ik weer verwachtingsvol naar de dingen kijk.

Dankjewel zeg tegen de lichtpuntjes in het leven.

Verstil ik vandaag toch wel even.

Eerst ontvang ik bericht dat op 24 december 2010 overleed: Soofy

En nu staat er ook op haar weblog een in memoriam voor: Avelon

Wens familie, vrienden en een ieder die hen mist heel veel sterkte !

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Behouden vaart!

  1. Truus zegt:

    Ik wens hen ook heel veel sterkte Min.

  2. Daar mag je ook best wel even van verstillen….

  3. Plato zegt:

    Ja, ik heb bij beiden een reactie achtergelaten; Heel triest allemaal.

  4. rietepietz zegt:

    Ik was op de beiden logjes niet bekend maar het is mooi dat jij er even bij stil wilt staan !

Geef een reactie

