Sneeuwschuiver

Jarenlang hing ik maar wat rond te hangen.

Er viel blijkbaar niets waarbij mijn diensten gevraagd werden.

Tot de winter van 2009 – 2010.

Nou daar waren heel wat dagen dat mijn diensten gevraagd werden

En dit keer was de meteorologische winter van 2010 – 2011 nog niet eens gestart.

Kon ik weer al dat witte goed aan de kant ruimen.

Op een dag hielp ik zelfs om de weg vrij te maken voor Deetje.

Maar nee er werden geen kunstwerken gemaakt van de mooie berg die ik maakte.

Dankzij mijn hulp zijn er geen fietsers in de brandgang gestrand.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in One-0-one. Bookmark de permalink .

6 reacties op Sneeuwschuiver

  1. J@n. zegt:

    Dus het was zonder meer nuttig en daar gaat het maar om.
    Gr. J@n.

  2. rietepietz zegt:

    De winter van 09/10 was voor ons een goede reden een nieuwe schuiver te kopen ,die heeft het niet makkelijk gekregen en is ook dit jaar alweer flink afgebeuld;-)

  3. Er waren kennelijk teveel bergen van het witte goedje dit jaar: heb er ook weinig kunstwerken van gezien….

  4. Novie zegt:

    tja een sneeuwschuiver is soms zeer nuttig ding.Dag Minneke ik wens je een voorspoedig maar vooral een gezond nieuwjaar toe.

  5. Truus zegt:

    Wij hebben er dit jaar eindelijk één gekocht Min. Hij kwam goed van pas en wie weet wat hij nog allemaal te doen krijgt. 🙂

  6. plato zegt:

    Een nuttig ding, maar hij heeft geen handjes. Dus hoe heeft ie nou in hemelsnaam dit stukje getypt? Een raadsel…..

Geef een reactie

