Kroelend richting 2011

Nog een (werk)week en we vieren kerst.

Altijd weer een moment om vooruit en terug te kijken.

Dromen, doelen en wensen op papier.

Veel gehaald, en bij sommige maar kleine stapjes gezet in de richting van.

 

Al vanaf 1983 is er altijd iets wat me wijst op “Carpe Diem”.

Pluk de dag..

Doe de dingen die je wilt en kunt doen.

 

En voordat ik het vergeet wil ik al mijn lezers en lurkers hele fijne feestdagen wensen.

 

 

Photobucket

 

 

En natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2011.

 

 

 

 

Verwachtingsvol kijk ik naar het nieuwe jaar. Ik zeg dank je wel aan 2011 en zie de lichtpuntjes die ik mocht begroeten.

 

Maar groet ook de dieren en mensen die ik in 2010 verloor.

Wij zijn al volop bezig om onze doelen, dromen en wensen voor 2011 in daden om te zetten.

 

Sommige stappen zagen jullie al: Met de katten gaat het goed.

Zaterdag 18 december liet de witte kattenheer Mossel zich voor het eerst kroelen door Min.

Beide katten hebben een voorkeur voor Juan.

Die trouwens heel druk is met het opfrissen van ons huis.En echt waar het slopen van de wc was zo gedaan.Maar ja nu het nieuwe toilet plaatsen en dit samen met de gang opknappen.Tja dat zal nog wel een tijdje duren.Dus om kort te zijn, Min neemt een kerstlogreces tot 2011.Want ik heb een hele leesachterstand op het log en via mijn nieuwe werkgever een hele stapel boeken gekregen die wat aandacht verdienen.Update: En met dank aan @Jan zag ik dat ik een jaar oversla 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op Kroelend richting 2011

  1. J@n. zegt:

    Dan ook van mij een vrolijke kerst en jaarwisseling Min en tot over ruim een jaar dus.
    Gr. J@n.

  2. rietepietz zegt:

    Een bescheiden overwinning dus op je Mosseltje ,gaat dus zéker wel goedkomen .
    Dan ga ik je dus ook nu alvast fijne en sfeervolle kerst dagen wensen al ga ik dat natuurlijk nog in een logje doen als de kerst voor de deur staat !

  3. tagrijn zegt:

    Min, ik hoop dat 2011 alleen maar mooie dingen voor je in petto heeft: Gezondheid, je werk, de mensen om je heen. Ik zie je wel weer na nieuwjaar!

  4. Maurice zegt:

    een goed 2011 min, dat je weer alle winden mag trotsteren. 2011 wordt vast n heerlijk zeiljaar!

  5. Alice zegt:

    De beste wensen voor de jaarlijkse feestdagen en een heel mooi 2011. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je poezen!!

  6. Annemiek zegt:

    Een goed 2011 gewenst Min. Voor jou, Juan en de katten.
    En geniet van de kerstdagen.

  7. plato zegt:

    Ik wens jullie hetzelfde, Min. Houd het gestructureerd in 2011 en laat je niet opvreten door de hectiek van het bestaan. Dat scheelt je een toekomstige burnout. Rustig, rustig en vooral MIN blijven.

    🙂

  8. Ik kom hier via Plato en sta meteen met mijn voeten in het water. Dank u Min.
    Leuke weblog overigens. Carpe Diem is altijd goed, beter dan Carpe Hominem.

    Ik wens U fijne kerstdagen en een gelukkig 2011

  9. Marian zegt:

    veel fijne dagen en dat alles wat je je wenst voor 2011 uit mag komen.

  10. Mussewietsch zegt:

    mevrouw Min ik wens jou ook hele fijne feestdagen.
    veel gezelligheid en vreugde.

  11. kamira zegt:

    Ik wens je de rest vam 2010 veel warmte toe En 2011 alles wat wenselijk is

  12. Leo zegt:

    Ook voor jullie een gemeende Kerstwens. Lieve mensen die houden van dieren. Toch een beetje uniek…haha!@ Heel veel sterkte met al die verbouwingen. Ik ben er niet zo van, laat alles maar lekker zoals het is. Maar helaas zit het leven vaak anders in elkaar. Maar daarover volgende week dan wel weer meer…..

  13. Truus zegt:

    Prettige feestdagen Min.
    Fijn dat het de goede kant op gaat met de katten en sterkte met de verbouwing.

  14. Margreet zegt:

    Veel geluk in het nieuwe jaar Min, hopelijk hebben de katten een rustige jaarwisseling. ook bij mij wordt het een en ander verbouwd, gelukkig hoef ik zelf niks anders te doen als ruimte maken 🙂

  15. De gang naar de wc wordt dus een schoonheidsreis straks!
    Geniet van je blogrust en begin het nieuwe jaar tevreden!

  16. Alie zegt:

    En de tied goat al zo snel Min. Loaten wie wat rustiger oan goan doun. Ik wens doe ain spetterend 2011.

    Groetjes van Alie

Geef een reactie

