Acties

Dit jaar heb ik al heel wat acties mede mogelijk gemaakt.

Zo adopteerde ik  (met Juan) al vijf schapen en wat dieren in een dierentuin.

Niet allemaal dieren diewij  echt in onze stal zouden willen zien.

Onlangs kwam ik een paar loslopend schapen tegen op de weg en die heb ik maar naar de herder doorverwezen.

 

Nee, hier volgt nu eens niet een log hoe ik dwaalde en weer eens op het rechte spoor kwam.

Maar de sporen zijn wel wonderlijk.

Want via Toaske kwam ik op de weblog van Cisca  met haar Secretcisterklaasactie.

En tja, die vroeg – op bijna de laatste minuut dat het kon – van mij een reactie.

 

Mijn lotgenoten spreken me zeer aan.

Want wat je geeft dat krijg je terug.

Met zoveel liefde een pakje inpakken, dat geeft zoveel plezier.

 

En na het eerste pakje aan haar besloot ik, ik doe nog geheimzinniger.

Daarbij werd ik geholpen door een actie op twitter.

Via #weggeefwoensdag kwam ik in het bezit van een mooie sinterklaaslekkernij.

En in de vorm van een surprise met gedicht maakte ik daarmee een (borst)plaat heel blij.

 

Mijn Zweedse Secretcisterklaas had me graag een boek gegeven.

Ook aan die wens is al voldaan.

Want ik won via Margrietonline een boek van Raymond Janssen.

Zo zie je maar hoe sterk wensen die je op papier zet zijn.

 

Van Janneke kreeg ik een mooie kerstkaart met Zweedse sneeuw.

En hoe ze het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet.

Maar het kado zal me vaak op gang helpen bij mijn werkzaamheden.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Acties

  1. J@n. zegt:

    Nou weet ik niet goed wat ik me moet voorstellen bij Zweedse sneeuw en is het niet nog wat vroeg voor een kerstkaart?
    Gr. J@n.

  2. tagrijn zegt:

    Ik weet niet goed wat ik aan moet met een secret sister, maar het was vast en zeker een goede actie. Of was je onderling het goede doel?

  3. een Oldtimer zegt:

    Het voordeel van Zweedse sneeuw is dat ze langer blijft liggen dus met een beetje geluk heb je straks een witte kerst.

  4. Leo zegt:

    Krijg jij nu al kerstkaarten dan? Hier is er echt nog geen een ontvangen hoor. IK ben al blij als er uberhaupt nog post komt…

  5. Alice zegt:

    Het kan niet op, wat een verwennerij allemaal.

  6. Cisca zegt:

    Leuk, ik ben blij dat het een succes is geworden!

  7. rietepietz zegt:

    Jij reist wat áf in weblogland , maar dit soort acties zorgen natuurlijk wél voor veel interactie .Dat vind ik leuk en tóch kom ik er nóóit toe om mee te doen ….zucht !

  8. Jeroen zegt:

    Ik heb van deze actie ‘gehoord’ maar wat het precies inhoudt weet ik niet. Bloggers die elkaar een Sinterklaascadeautje sturen toch? Leuk initiatief wat bloggers wat dichter bij elkaar brengt.

  9. Truus zegt:

    Voor mij allemaal onbekende acties, behalve het dierentuin-adoptieplan. 😉
    Erg leuk, al die onverwachte kadootjes. 🙂

  10. Plato zegt:

    Wat ik me vaak afvraag:
    Waarom zitten vrouwen in de bus vaak ongebreideld met elkaar te communiceren en zitten mannen verdiept in een boek, een puzzel OF kijken wezenloos voor zich uit.

    Waarom doen vrouwen de verjaardagskalender en mannen niet.

    Waarom sturen vrouwen elkaar pakjes, bellen elkaar, kussen elkaar liefdevol op beide wangen en hebben oog voor elkaars noden?

    Is dit allemaal historisch bepaald, zit er iets in de genen, zijn het de hormonen. Hoe zit dat.

    Ik ben een man maar ik erken dat als er op de wereld alleen mannen zouden wonen, dan zaten ze allemaal in Iglo’s met een laptop. Alleen de rookpluimen zouden verraden dat er sprake is van menselijk leven.

    Ik zou hier graag een vrouwelijke verklaring voor hebben. Zou jij dat aandurven en dit stukje plus jouw commentaar als logje de wereld in willen sturen? En dan maar hopen dat er ook mannen reageren?

  11. Alie zegt:

    Wat ain schier idee, bloggers ain kadootje sturen, op welk manier dan ook. Wie hemmen niets gedoan dit joar. Kinderen binnen te groot. Lekker veur of achter de tv gehangen mit ain glas wijn en pepernoten. Fijn dat doe ’t leuk gehad hest. Succes mit dat Zweedse snij.

    Groetjes van Alie

  12. Alie zegt:

    Wat is ’t hier stil Min, bist snijkeerls oan ’t moaken van dij Zweedse snij?

    Groetjes van Alie

Geef een reactie

