Kei

http://www.met-k.com/2010/02/03/maak-van-je-nood-een-deugd/

Via Twitter kwam ik weer eens op bovenstaand log uit.

Ja dat virtueel reizen via mijn blog en Twitter bevalt uitstekend.

Zij is bezig met een nieuw boekidee waar ik graag mijn steentje aanbijdraag.

Voor dat boekidee heb ik de enquete ingevuld en tja daar kwamen toch wel wat dingen uit die ik wil delen.

Want in 2008 was ik ziek en nu kan ik van deze nood een deugd maken.

Ik bleek weer meer veerkracht te hebben dan ik dacht.

Via pluk de dag reeg ik de dagen aan elkaar.

Ik zag wat ik allemaal al gedaan had hier, daar en in het buitenland.

Ik had vaak van niets iets weten te maken.

Dat lukte nu weer. Af en toe komt er nog wel iets van de dingen bovendrijven waar ik het bangst voor ben.

Maar er is al een groot verschil met 2008. In 2008 ging ik keihard onderuit.

Anno 2010 durf ik op mijn dagelijkse veerkracht te vertrouwen.

Ga ik nu maar nadenken over welke stap ik (over een kei?) vandaag kan zetten in de richting van mijn dromen, wensen en doelen voor 2011.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op Kei

  1. Marika zegt:

    Dat klinkt heel positief, wat fijn dat het nu zoveel beter gaat dan toen. Ik las trouwens Klei in het onderwerp, maar ja dat komt door mijn afwijking natuurlijk. ;o)

  2. rietepietz zegt:

    Hartstikke mooi als je zo terug kunt kijken op je eigen functioneren in moeilijke tijden.

  3. Annemiek zegt:

    Fijn dat je met een goed gevoel terug kunt kijken op de jaren vanaf 2008.

  4. karin r. zegt:

    fijn dat je op deze manier mee denkt en ook fijn dat je me hierdoor hebt geholpen!

  5. een Oldtimer zegt:

    De kunst van het leven is er zorg voor te dragen
    dat het verleden de deur van de toekomst niet afsluit.

  6. Plato zegt:

    Oh maar dat kun jij. Je gaat in 2011 een paar flinke stappen vooruit zetten. Mijn pendel geeft me gelijk. Je zult zien, Min, dat het allemaal de goede kant op gaat. Iedereen heeft in zijn leven zo’n turning point en jij hebt het nu bij de hand.

  7. Plato zegt:

    Oh maar dat kun jij. Je gaat in 2011 een paar flinke stappen vooruit zetten. Mijn pendel geeft me gelijk. Je zult zien, Min, dat het allemaal de goede kant op gaat. Iedereen heeft in zijn leven zo’n turning point en jij hebt het nu bij de hand.

  8. Frans54 zegt:

    Je gaat over jezelf heen stappen?

  9. Truus zegt:

    Heel goed van je om van je min de plus te kunnen zien Min. šŸ™‚
    Ik wens je heel veel succes in je streven naar je droomtoekomst/toekomstdroom.

Geef een reactie

