St(r)omen


Ik heb, samen met Juan, een hele fijne week doorgebracht in een huisje aan het water vlakbij Wierden.

Het huisje viel een beetje tegen op technisch gebied, dus nee we kunnen het niet aanraden.

Want terwijl buiten de regen stroomde, bleek de douche niet (zoals wat beloofd) te stomen.

Op donderdagavond 11 november waren we weer thuis en op vrijdag 12 november hebben wij de plaatselijke economie aangezwengeld.

Binnenkort zullen de buren ons horen stomen en zien ze steeds grotere pakketten ons huis binnenstromen. En nu maar hopen dat de klus (gang en toilet) snel geklaard is.

Meld ik ook nog even dat ik per 1 december doorst(r)oom naar een nieuwe baan.

En van binnendienstmedewerker, via directiesecretaresse word ik nu schrijver / zorgbeleider.

Geen verkooptargets meer voor mij. Nee die komen in mijn dromen niet meer voor.

Maar werken met en voor mensen. Ja, dat wel 😉

En nog leuker ze hebben me voor mijn nieuwe baan gevraagd.

Ze zien iets wat mij blijkbaar was ontgaan:

 

Kijken met nieuwe ogen, zorgt voor een meer van mogelijkheden

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Drakengal / geldkraan, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op St(r)omen

  1. J@n. zegt:

    Kijk, dat had ik nou toch ook in jou gezien Min!
    Gr. J@n.

  2. Alice zegt:

    Wat leuk, een nieuwe baan. Dat is mooi nieuws. En jammer van dat huisje, het is niet altijd mooi en modern.

  3. Marika zegt:

    Wat een geweldig nieuws, een nieuwe baan! En zo te lezen echt in jouw straatje, helemaal mooi dat ze je gevraagd hebben, dat voelt vast heel goed! Gefeliciteerd! 😉

  4. rietepietz zegt:

    Gefeliciteerd met de nieuwe baan ,dat wordt nog haasten om gang en toilet tijdig gerenoveerd te hebben .
    Jammer dat het vakantiehuisje tegen viel want ook het weer liet jullie behoorlijk in de steek en dan wil je toch graag een comfortabel onderkomen !

  5. Plato zegt:

    Heel goed. Hier ligt je hart he?

    Heel veel succes Min. Je gaat het goed doen. Wat ik je brom.

  6. Frans54 zegt:

    Minder zorgen door meer te zorgen. Op de een of andere manier vind ik dat wel bij je passen.

  7. Truus zegt:

    Wat geweldig Min. Gefeliciteerd! 🙂
    Jammer dat jullie van een koude douche terugkwamen. Met al die koude regen buiten is een warme stortbui binnen wel zo lekker. 😉
    En succes met de verbouwing.

Geef een reactie

