Tweetjes

Alle eentjes zwemmen in het water.

Falderaldirire, falderalderade..

 

Dit zongen we vaak. En nee met een t inplaats van een d.

Wij, Ernst, Ann, Patt en Min waren niet zulke leerlingen met hele goede cijfers.

Nee, vaak vonden we al een zes heel veel voor alle moeite die wij ervoor deden.

 

Vandaag is het de dag dat er allemaal tweetjes gaan staan bij het tellertje wat bijhoudt hoeveel dagen dit log nu bestaat.

 

Ben heel benieuwd wie er kijkt straks rond 16:30 uur allemaal op deze momenten:

2 jaar, 2 maanden, 2 dagen, 2 minuten, 2 seconden

2 jaar, 2 maanden, 2 dagen, 22 minuten, 22 seconden.

 

Alle tweetjes zwemmen in het logwater,

Falderaldirire, falderalderade.

Enne nog meer tweetjes van mij kun je hier vinden:

http://twitter.com/reismeermin

En daar heb ik als Bio:

Slechte huisvrouw

Blogger

Recreatief wandelaar

Danser

Vrijwilliger

Het beste advies dat iemand mij gaf: Wie zeilen kan, stuurt bij elke wind.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Tweetjes

  1. J@n. zegt:

    Allemaal tweetjes, wel leuk ja, maar volgens mij gebeurt dat morgen toch pas!?
    Gr. J@n.

  2. Frans54 zegt:

    Ik kom over 14 dagen wel kijken; dan zitten er ook nog 2 weken in het rijtje 😉

  3. Min zegt:

    Ben nog niet helemaal gewend aan wintertijd, de tweetjes kwamen in beeld rond 17:30 uur..

  4. Marian zegt:

    verdeurie, moment gemist. Was op reis, maar hoe het ook zij, zoveel tweeën zie je niet vaak!

  5. tagrijn zegt:

    2 jaar, 2 maanden, 2 dagen, 2 minuten, 2 seconden… Bijna 2,5 uur te laat helaas. Sjonge , dat jij dat zo precies uitrekent!

  6. Min zegt:

    Ehm Tagrijn er staat een tellertje op mijn weblog die dat precies bijhoudt. En Marian (aka Mamamuis) wees me er een paar weken geleden al op…

  7. Truus zegt:

    Ha, daar ben je weer met je geliefde cijfertjes. 😉
    Ik vind het altijd grappig als de klok op 22:22 staat. 🙂
    Het getal twee doet me er aan denken dat ik alweer bijna twee jaar aan het bloggen ben.

  8. Plato zegt:

    Ik ben te laat. HET moment is allang voorbij. Snik.

Geef een reactie

