En nu verder?

"Je houdt van een precieze en systematische aanpak" "Als artistiek type houd je niet van geordende systematische werkzaamheden" Is dat niet een beetje met elkaar in tegenspraak? (ik doe maar een suggestie)"

Ja Frans, inderdaad Frans. Ik ben een vat vol tegenstrijdigheden 😉

Niet mee samen te leven..

Ik heb mijn moeder zo vaak gevraagd me eens overnieuw te bakken.

Maar ja, onlangs zei een arts het nog tegen me; Leer er maar mee leven.

Je kunt heel heel veel, maar je moet niet alles willen kunnen..

Maar ja we moeten min of meer wel samen door ÊÊn deur.

De ÊÊn kan niet zonder de ander (op reis).

En zonder goed tegenwicht slaat een boot om.

 

Er zit echt van alles iets in me. En ook ikzelf herkende me niet helemaal in het beeld.

Ik heb eerlijk gezegd smakelijk om sommige suggesties gelachen.

 

Echter bij een sollicitatiegesprek zei iemand tegen me dat ze vond dat ik mezelf niet op de voorgrond plaats, bescheiden ben, goed kan samenwerken en open sta voor nieuwe uitdagingen.

Niet echt allemaal punten waarbij ik verwachtte een voldoende te scoren 😉

 

Dus hmmm ik zal toch eens kijken of ik toch weer eens wat cursussen in de richting van muziek, toneelspelen, tekenen en knutselen moet zoeken.

Niet echt kwaliteiten waarover ik naar huis zou willen schrijven 😉

Maar ik heb de suggesties uit het vorige log wel mooi naar voren gebracht als punten waarom men mij als werknemer dient aan te nemen.

Voor ik het wist waren we 5 kwartier verder.

De test die ik gedaan heb vind trouwens dat ik vooral sociaal (21%), nauwkeurig (21%), creatief (17%) en ondernemend (17%) ben. Ik snap ineens veel beter waarom ik al jaren vrijwilliger ben bij de plaatselijke afdeling van de Zonnebloem en in de lente virtueel vrijwilliger ben bij "Beleef de lente".

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op En nu verder?

  1. Frans54 zegt:

    Ach, ik doe mijn sterrenbeeld (Tweelingen) ook alle eer aan dus je bent niet het enige vat vol tegenstrijdigheden, de tegenstrijdigheid tussen voor een systematische aanpak zijn en niet houden van systematische werkzaamheden viel me gewoon op in het verhaal. Maar over het geheel is het een positief plaatje dat je blijkbaar zelfs als het je niet overal even zeer aanspreekt wel aanzet om nog eens een keer goed naar jezelf te kijken. En daar kun je nooit minder van worden.

  2. Plato zegt:

    Ik ben sociaal, creatief en nauwkeurig maar beslist niet ondernemend. Tenminste niet als het om dit soort zaken gaat. Daar herken ik mezelf wel in. Ik ga het liefst mijn eigen gang en trek me snel terug. Niet echt wat ze zoeken natuurlijk. Maar zo ben ik.

  3. Truus zegt:

    Stukje bij beetje kom je dus steeds meer over jezelf te weten. 🙂
    Wij (Frans en ik) roepen ook wel eens dat we overgebakken willen worden nu we af en toe last hebben van (beginnende) ouderdomskwalen. 😉

  4. rietepietz zegt:

    Ik sla de test even over ,na een weekje afwezigheid in logland ben ik druk aan het bijlezen ,maar met jou is niets mis blijkt dus uit die test 😉

Geef een reactie

