Welkom

 â€œWie sturen kan, zeilt met elke wind”.

Welkom op het weblog van Reismeermin.

Min

Op dit log komen verschillende bijnamen van (schoon)familie en vrienden voor van Min.
Even een klein overzicht:
Grootouders Saar en Kees
Inge (en Enrique)
Elvis
Hilde (moeder)

Grootouders Hennie en Cor
Willem (en Millie)
Hartmann (en Do)
Roos (en Lennaert)
Sjoerd (vader)

Ernst (broer) en zijn vrouw Louise
Juan (partner Min)
Pim, Frits en Ida (kinderen van Ernst en Louise).
En daarnaast worden de vriendinnen van Min met de bijnamen Ann en Patt genoemd.

Op reis hangen  we meestal het emmertje (de caravan) achter de Grote Grijze auto van Juan. Voor woon-werkverkeer heb ik Deetje (een Daihatsu Cuore).

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

18 reacties op Welkom

  1. rietepietz zegt:

    Volgens mij had ik dat allemaal ,al logwes lezende ,al redelijk op een rijtje !
    Waarschijnlijk leg “verklaar ” toch vaker iets je denkt wie “wie ‘is 😉
    Wat een “luxe” dat je alle grootouders nog compleet hebt !

  2. Min zegt:

    Mijn langst levende grootouder overleed eind maart 2004. En helaas leven Tante Do, Ome Enrique, Tante Do en mijn schoonmoeder (Dolores)niet meer.

  3. Elmar zegt:

    Handig deze wie is wie, al was er me al wel veel duidelijk geworden in de loop der tijd!
    Je ava is super!
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

  4. Min zegt:

    En dan vergeet ik dat Ome Willem er ook al niet meer is..

  5. J@n. zegt:

    Oké, we zijn weer helemaal op de hoogte.
    Gr. J@n.

  6. rietepietz zegt:

    Dát had ik dan toch even niet goed begrepen , misschien had ik m’n dag niet want mijn reactie blijkt ,nu ik hem nalees , ook niet helemaal helder 😉 ben waarschijnlijk even iets anders gaan doen en niet goed nagelezen wat ik al had geschreven ….zucht !

  7. Voetje zegt:

    Leuk dat je grootouders nog allemaal leven!

    Mijn oma (mama van papa) is twee jaar geleden overleden maar mijn andere oma en mijn beide opa’s leven nog.

  8. tagrijn zegt:

    Wel knap dat je al die pseudoniemn voor je log kunt onthouden. Of ligt er een lijstje naast de pc?

  9. Frans54 zegt:

    Ik krijg bij het nieuwe log een foutmelding als ik wil reageren ( We’re sorry we cannot accept these data), even proberen of het hier wel lukt om die reactie te plaatsen:
    Had al wat over die Nationale schrijfmaand gelezen, maar 50.000 woorden leek me net wat te hoog gegrepen voor 1 maand, die eBook wedstrijd spreekt me wel aan, misschien , als ik ineens de juiste inspiratie heb, doe ik er ook wel wat mee.

  10. Frans54 zegt:

    ja dus, ligt dus niet aan mijn kant? Wellicht even naar kijken Min?

  11. Plato zegt:

    Ik vind het wel prettig, zo’n overzicht. Want alleen Hilde en Sjoerd wist ik zeker. Maar verderop begin ik altijd te twijfelen.

  12. Truus zegt:

    Ik wist er een aantal en mijn nieuwsgierigheid wat Deetje voor een auto is, is nu bevredigd. 🙂

  13. een Oldtimer zegt:

    Dit verhaal gaat me, als overzicht, een Deetje boven de pet.
    Ik ga er maar een nachtje over slapen en daarna je log nog eens lezen.

  14. kamira zegt:

    Het duizeld me een beetje

  15. Hallo Reismeermin,

    Bij deze een welgemeende kerstgroet van ons allemaal!!! We zijn misschien geen trouwe reageerders op jouw blog, maar bekijken deze toch met regelmaat en veel plezier. Wij hopen dat je het komende jaar ook weer in alle gezondheid en alle geluk die wenselijk is met veel plezier mag schrijven, zodat iedereen weer volop van je leuke blogjes kan genieten! Fijn dagen toegewenst en een heel gelukkig en gezond 2011
    (bij deze een filmpje om dit te ondersteunen, ik hoop dat deze het doet, anders is het ook te bekijken op onze weblog)

    http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3274600&path=83563

    De Interneppers, Blog Zonder Naam

  16. een Oldtimer zegt:

    Ik wens je langs deze weg een voorspoedig en gezond 2011 toe.

  17. Heeeeej die Min….. gefeliciteerd he met je ‘ kadootje’

    Wordt vast prachtig, ik kijk uit naar je 1e opdracht!

    Liefs Melody

  18. Jenke zegt:

    Hallo Min,
    fijn dat je de invalshoek laat voortbestaan,nah ik ben met zomerreces maar daarna doe ik misschien wel weer mee.

Geef een reactie

