Powerdagen

Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het lid op zijn of haar neus.

Dan gaat de stekker uit het stopcontact en heb je geen energie.

 

Voordat ik echt opbrandde bekeek ik de plussen en de minnen.

Wat vind ik nu echt leuk?

En wat is mijn bijdrage aan deze wereld?

En wat kan die bijdrage in de toekomst zijn?

 

Ruim twee jaar geleden had ik maar 1 doel: Beter worden.

En volgens hen die ervoor geleerd hebben zou ik daar ook weer toe in staat zijn.

Als men mij voorspeld had dat ik in 2010 hier zou gaan vertellen dat ik naar een Powerdag zou gaan met 700 vrouwen (en een paar mannen), dan had ik dat niet geloofd.

 

Ik volgde op 27 maart 2008 het advies op om mijn passie weer eens te laten spreken.

Nu ruim 2 jaar later pluk ik daar, op vele manieren, de vruchten ervan.

 

In 2008 twijfelde ik aan bijna alles.

Mijn gezondheid leek eerder slechter te worden dan beter.

 

En heus ook tijdens de Powerdag gisteren had ik nog zo mijn twijfels.

Ik ben mijn grootste criticus.

 

Toch heb ik nu besloten om mijn passie te blijven volgen.

Ook al word ik er niet of nauwelijks voor betaald.

 

Want met dank aan een staartrijk zetje kwam ik van de kant/ mijn platvorm af.

En na de eerste paar loggen was het met de koudwatervrees wel gedaan.

Ik ben onderweg naar het 500e log en echt waar dat muisje gaat een staartje krijgen.

Maar daarover later nog veel meer.

 

De voorzichtige stappen die ik vanaf 27 maart 2008 zette kun je op mijn log teruglezen.

En ik ben nog steeds heel dankbaar dat ik voor de positieve blik op mijn staart koos.

 

Die is gehavend, dat weet ik. Maar verder ziet niemand dat.

 

Tijdens de lezingen van Annemarie van Gaal, Chistine Pannebakker en tijdens de workshops die ik volgde voelde ik de Power.

 

Het is nu tijd om eens van de hoge duikplank te gaan en weer eens een sprong te wagen.

Dit weekend duik ik het water in tijdens een familiewaterfeest.

 

Wens iedereen een prettig weekend

 

http://www.vrouwenpassie.nl/artikelen/262/Uitverkochte-Powerdag-was-een-groot-succes

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Powerdagen

  1. J@n. zegt:

    In de toekomst kijken is een moeilijke bezigheid, zelfs voor mensen die er voor doorgeleerd hebben, dat heb ik aan de lijve mogen ondervinden.
    Ben voorzichtig met die hoge duikplank Min en veel plezier.
    Gr. J@n.

  2. Marian zegt:

    Je kunt met recht trots zijn Minneke!
    ennuh…. (blog)powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr2you

    (overigens, hou je je teller in de gaten? binnenkort 2 jaar 222 dagen 22 uur 22 minuten en 22 seconden)

  3. joke zegt:

    Geweldig, ik moet daarvoor nog een tijdje gaan.
    Groetjes.

  4. rietepietz zegt:

    Hartstikke mooi dat het loggen iets bijgedragen heeft aan je welbevinden ,met 500 logjes kun je inderdaad ,soms ongemerkt, wel wat zaken op een rijtje zetten .
    Als je dat op een “powerdag “ontdekt heeft dié dus ook z’n nut bewezen al moet ik niet zoveel hebben van die speciale “vrouwentoestanden ” 😉

  5. Annemiek zegt:

    Kijk je wel goed uit of het water onder je duikplank diep genoeg is.
    Zo ja, dan succes met duiken.

  6. kamira zegt:

    Ik vind het heerlijk voor je dat het de goede kant opgaat En wens je nog hèèl veel power !!!!!!!!!!

  7. een Oldtimer zegt:

    Ik heb de afgelopen jaren ook vaak het gevoel gehad van: “Waar doe ik het nog langer voor”.
    Maar door eens goed om me heen te kijken en daana in de spiegel naar me zelf te kijken ontdekte ik telkens opnieuw dat ik dankbaar moest zijn voor alles wat ik nog wel kon.
    Het levensgeluk, heb ik ontdekt, zit hem vaak in de kleinste dingen.
    Dat waren de dingen waar ik vroeger aan voorbij liep omdat ze naar mijn mening normaal waren.
    Soms durf ik nu, net als jij aangeeft, daardoor in het diepe te springen en iets nieuws aan te gaan.

  8. Elmar zegt:

    Loggen is een heerlijke manier om op wat voor manier dan ook aan jezelf te werken Min!
    Een familiewaterfeest leuk! Je hebt er vast van genoten!
    groetjes,
    Elmar

  9. Alie zegt:

    Door je af te vragen wat je doel is hier op de wereld, wat je bijdrage zou moeten zijn, dan ben je wel heel diep op de bodem van de oceaan aan het zoeken. Ik denk dat je dat pas weet als je naar je eindstation zwemt…

    Fijn dat die powervrouwendag zo goed geslaagd is… en hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad.

    Groetjes van Alie

    En gefeliciteerd mit joen viefhunderdste log!… Zover binnen wie nog nait. Geleuf ik…

  10. tagrijn zegt:

    Als ik dit lees vermoed ik dat we van deze Min nog heel wat Plussen kunnen verwachten.

  11. maurice zegt:

    bloggen heeft mij ook heel erg geholpen om zaken op een rijtje te krijgen, volgens mij begon ik in 2006. ik moet toch eens tellen hoeveel ik er schreef.
    iets voor morgen, ga nu sporten.

  12. maurice zegt:

    juli 2007 begon ik, ik kon toen amper met een pc over weg, ik ben ontzettend gegroeid!
    😉

Geef een reactie

