Wat doe ik 13 oktober?

Ja, het is me opgevallen.

Ik heb / ben de vraag "Wat doe je over 10 dagen? " vergeten.

Komt vast ook omdat ik het volgende tegen Ann en Patt vertelde:

Deze tijdelijke (uitzend)baan is niet mijn baan voor de komende 25 jaar.

(Reactie: Welke baan is dat nog wel?)

En ik twijfel of dit mijn baan is voro voor de komende 25 maanden.

De mijlpaal van 25 werkweken dat zou al een heel leuk doel zijn.

Maar bij 25 uur (iets meer dan een werkweek), ja dan is het mijn baan wel.

Binnen twee weken hoor ik hoe de werkgever hier tegenover staat.

En dat meldde ik al wel.

 

Grappig detail: Op woensdag en op vrijdag zijn niet-werkdagen voor me. Dagen dus waarop ik Ann en Patt kan ontmoeten.

En met dank aan het log "De Tien" horen jullie binnen tien maanden wat loggen voor inspiratie kan opleveren voor leuke projecten.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Wat doe ik 13 oktober?

  1. J@n. zegt:

    Waar ik werkte heb ik het 25 jaar volgehouden en er ging een wereld voor me open toen ik daar weg was.
    Gr. J@n.

  2. Jeanine zegt:

    13 oktober, he gets, weer een verloning……… neeeeeeeeeeeee ik zit daar over 25 jaar ook niet meer:)

  3. Jeanine zegt:

    Schiet me opeens te binnen, over 25 jaar mag ik gewoon helemaal stoppen met werken!!! Nouja, als de regering niet nog gekkere ideetjes krijgt dan:)

  4. een Oldtimer zegt:

    Werken is een leuke hobby maar het moet niet te lang duren want dan begint de hobby op werken te lijken.
    En veel bedrijven zijn de mening toegedaan dat de hobby die tot werk overgaat financieël gezien een hobby moet blijven.
    Mijn eerste baas had een Mercedes als hobby en ik een oude fiets.
    Als zijn auto naar de garage moest dan kreeg hij een leenwagen.
    Als mijn fiets gerepareerd moest worden dan ging ik verder met de benenwagen.
    Toen ik hem dit vertelde was zijn reactie: “Maak van dat lopen een hobby want dat is gezond voor geest en lichaam.”
    Na dat tien dagen te hebben overwogen heb ik hem een hand gegeven.
    Nee, ik heb toen geen gouden handdruk ontvangen
    IS JE VRAAG HIER MEDE BEANTWOORD?

  5. Elmar zegt:

    Ik werk intusen 5 jaar op de Hoge Veluwe, en als vrijwilliger mag je tot je tachtigste, dus ik kan nog ff! Maar of ik ook zo lang doorga????
    groetjes,
    Elmar

  6. rietepietz zegt:

    Nu men vaak met jaarcontracten werkt is 25 jaar vooruit denken best wel veel 😉 Henk werkt al sinds 1953 voor het zelfde bedrijf ,en ook nu hij gepensioneerd is ,en dat is al 10 jaar ,nog steeds !
    Dat kom je vrijwel niet meer tegen .Ik hoop dat je het een beetje naar jouw idee in kunt vullen !

  7. tagrijn zegt:

    Werken is heel leuk. Ik kan er uren naar kijken. Heb heel lang een werkgever gehad, nooit met tegenzin naartoe gegaan, maar ben nu toch blij dat ik helemaal zelf mijn leven mag en kan regelen.

  8. Plato zegt:

    Nog 25 jaar werken. Daar moet ik toch niet aan denken. Maar 25 jaar geleden dacht ik dat wel en toen maakte het me niks uit. Zo gaat dat. Maar vind je het werk nu wel of niet leuk. Of vind je het alleen leuk als je volledige weken kan werken?

  9. Voetje zegt:

    Ik werk nog niet maar die tijd zal ooit wel komen 🙂
    Bedankt voor je reactie op mijn weblog!

  10. Truus zegt:

    Na meer dan 25 jaar bij mijn eerste werkgever gewerkt te hebben, werk ik nu alweer 5 jaar bij mijn huidige werkgever. Dat leert mij 1 ding, de tijd vliegt! 😉
    Als dit je droombaan is hoop ik dat je er mag blijven werken. 🙂

  11. Plato zegt:

    Alles helder. Maar wat deed je nou over 10 dagen? Dat was kennelijk de 13e oktober. Of horen we dat nog?

  12. tagrijn zegt:

    En? Wat ded je nou gisteren?

Geef een reactie

