Bijdrage

 

“Het is hier even wat stil(ler).

Ja, zouhet wel goed met haar gaan?

Oh, ik zie op hyves en op twitterkwekt ze nog.“

 

Hetnieuwe werkritme is even wennen.

En ikben zo blij dat ik parttme aan de slag heb kunnen gaan.

Iklever weer mijn bijdrage aan de economie.

Ennee, daar heeft geen enkele politicus een bijdrage aan geleverd.

Hetwerkt is zo leuk dat ik het ook zou doen als ik er niet betaald voor zouworden.

Maargelukkig word ik er wel voor betaald.

Enkan ik zelfs een bijdrage geven aan het aanwassende Giro 555 tegoed voorPakistan.

Enja, ik weet er zijn net zoveel argumenten voor als tegen een bedrag overmaken.

Mijnkeuze is om het wel te doen.

Engelukkig sta ik daarin niet alleen.

Ook opmijn werk werd een bijdrage gevraagd, maar dan voor een goed doel om de hoek.

Dusbesloot ik aan beide goede doelen een bijdrage te geven van 5,55 euro.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Bijdrage

  1. J@n. zegt:

    Verdien jij zoveel Min dat je zowel Pakistan als Nederland overeind kunt houden?;-))
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt in de nieuwe baan en dan maar wat minder bloggen. Dan bijten wij ondertussen wel op een houtje;-))
    Gr. J@n.

  2. Annemiek zegt:

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt in je nieuwe baan.
    Zal wel weer behoorlijk wennen zijn.

  3. rietepietz zegt:

    Ja logisch dat je weer even aan het nieuwe ritme moet wennen !We worden niet boos hoor ,neem de tijd !
    Fijn dat het werk zo naar je zin is ,zó moet het zijn dat je het óók leuk zou vinden zonder betaling ,wij werken óók zo .Soms is er wel eens een klusje dat we gratis doen op de zaak , gewoon omdat we dan weten dat er al té veel mis gelopen is met een bepaalde order en er dus éigenlijk niet meer aan verdiend wordt .

  4. een Oldtimer zegt:

    Gelukkig heb ik altijd geld kunnen verdienen met mijn werk maar achteraf gezien is al dat werk voor niets geweest.
    Ik denk dat veel Pakistanen dit nu ook zo ervaren.
    Vandaar dat onze hulp zo belangrijk is.

  5. Pia zegt:

    Als je weer aan het werk bent gegaan, moet je zeker in een nieuw ritme komen. En dan is Twitter, Hyves etc een goede oplossing om een teken van leven te geven 🙂

  6. margreet zegt:

    Wat goed dat je een baan hebt, en nog een leuke ook dus. Gefeliciteerd!

  7. plato zegt:

    Dat is creatief: 5,55 euro :-). Maar vooral, wat fijn dat je een baan hebt die je hart gestolen heeft. Het is allemaal goedgekomen omdat je er altijd in ben blijven geloven. Mooi hè?

  8. Wat ben ik blij voor je! Eindelijk wat en hoe je het wilde! En ja, even wennen hoort daarbij, vanzelf!
    Hyves en Twitter ook nog… waar haal je de TIJD vandaan???

  9. tagrijn zegt:

    Dus jij geeft het gironummer in centen. Dan moet je nog een tijdje flink doorwerken voor een gift aan Artsen zonder grenzen: 243078242… Maar je hebt het er gelukkig erg naar je zin en dat is heel belangrijk. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

  10. Jeanine zegt:

    Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt! En top van je, die donaties!

  11. Jeroen zegt:

    Heeejjj, ben je weer aan de slag???!! Zie je nou wel!!! Gefeliciteerd meis! En het is natuurlijk super dat je het er zo naar je zin hebt.

Geef een reactie

