Horizon (3)

Ikheb al vaak mijn horizon verbreed.

Ik hebtenslotte al in binnen- en buitenland gewoond, gewerkt en gestudeerd.

Maarergens ben ik toch bang geworden.

Wellichteen paar keer te vaak het bekende achter me gelaten.

Ikverloor mijn vriendinnen Ann en Patt uit het oog.

Bijelke grote verandering van horizon (1988, 1991, 2001).

En ikvond weer nieuwe vriendinnen.

Dehuidige Ann en Patt zijn ware steunpilaren.

Zezijn ervaringsdeskundigen op precies die gebieden waar ik vragen heb.

Echterdat ik geen of nog maar sporadisch contact met de vriendinnen heb uit mijnverleden dat bijt me weleens.

 

Defamilie en vrienden hielden me altijd voor dat als ik ergens een deur zousluiten er elders nieuwe ramen open gingen.

Mijncoach vroeg zich zelfs af of ik echt wel werken wil.

Ergensblokkeerde ik mezelf nog.

Eerstdoor het banenverlies eind 2008.

Daarnahengelde ik ook nog eens in de verkeerde banenvijver.

Leukebanen hoor, maar niet meer voor mij.

Ikkwam deze lente weer op het goede spoor terecht.

Ookal kon ik dat niet altijd even helder verwoorden.

Enkon ik nog een hele tijd niet aangeven waarneer ik weer aan de (zwem)slag zougaan.

Maarnog geen week na de weblogmeeting (foto- en filmmateriaal volgen)…

Heeftnu een uitzendbureau in Den Bosch de bos bloemen gewonnen, want ze hebben in noggeen twee dagen tijd mijn droombaan gevonden.

(dinsdag bij hen op gesprek, gisteren bij de werkgever.. zo snel kan het gaan).

 

Dinsdag10 augustus begin ik voor 20 uur in de week.

En ikword dan betaald voor heel veel schrijven ;-))

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Water. Bookmark de permalink .

14 reacties op Horizon (3)

  1. J@n. zegt:

    Hé Min, dat is goed nieuws!
    Gefeliciteerd.
    En ik hoop dat je het er geweldig naar je zin zal krijgen.
    Gr. J@n.

  2. joke zegt:

    Geweldig, gefeliciteerd Min je zit nu blijkbaar in de goede stroom.
    Groetjes.

  3. Plato zegt:

    Van harte gefeliciteerd, Min. Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt. Ik wens je heel veel succes. Als je eenmaal in het circuit zit gaat het steeds makkelijker. Jij gaat het helemaal maken. Ik duim voor je.

  4. Marika zegt:

    Hey van harte gefeliciteerd! En is die baan dan ook in Den Bosch of toch richting Nijmegen?

  5. een Oldtimer zegt:

    Dat is inderdaad een felicitatie waard.
    Dus bij deze!!!
    Wie schrijft die blijft!

  6. Jeanine zegt:

    Min, ik ben zoooooooooooooooooooooo blij voor je!!!!
    Van harte gefeliciteerd, als iemand het verdient, dan ben jij het!
    xxxx

  7. Gefeliciteerd, echt leuk voor je.
    Zo zie je maar gewoon tegen de stroom op blijven zwemmen je komt vanzelf wel weer en keer aan wal.

  8. GEWELDIG! Eindelijk dan! Ik wens je oprecht succes en voldoening!

  9. Annemiek zegt:

    Hoera Min, eindelijk. Je hebt er hard genoeg je bst voor gedaan.
    Ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult hebben in je nieuwe baan.

  10. kamira zegt:

    Geweldig nieuws en dat in drze tijd
    zo wordt doorzetten beloond!!!!!

  11. Rietepietz zegt:

    Gefeliciteerd , gewéldig maar je hebt er ook hard voor gewerkt .
    Ik wens je veel plezier in een fijne en uitdagende werkkring !

  12. Truus zegt:

    Joepie, de vlag uit Min! 🙂

  13. maurice zegt:

    de aanhouder wint, en jij hield wel erg flink aan!!
    hartstikke blij voor je en geweldig ook je doorzettingsvermogen!!!
    top!

  14. hanneke zegt:

    gefeliciteerd met je (droom) baan: geld verdienen met schrijven! wat ben je toch een bofkont!

Geef een reactie

