Genoeg gespaard?

Hetkan lang of kort duren maar vroeg of laat begint het te kriebelen.

Hebik al genoeg gespaard?

Zalik het er nu weer eens af (laten) halen?

Ofspaar ik nog even door?

Ikzit nu op een omslagpunt.

Ga ikdoor en laat ik mezelf eens verrassen?

Eigenlijkgeen idee wat Juan ervan vindt.

Sindsik meer wil doen met (slok) minder geld (be)spaar ik op alle fronten.

Wilik wel vaker kijken in de spiegel van de kapper?

Binnen2 jaar ging ik van kort naar  haar op schouderlengte.

Eneraf gaat sneller dan erbij.

 

Dit bericht werd geplaatst in One-0-one. Bookmark de permalink .

8 reacties op Genoeg gespaard?

  1. J@n. zegt:

    Ik wil mijn haar al jarenlang bij laten knippen, maar het gaat er altijd af en nooit er bij……
    Gr. J@n.

  2. Plato zegt:

    Ik zou nog even doorsparen. Kan nooit kwaad.

  3. Jeroen zegt:

    Moeilijke keus he. Waar ik me niet in ga mengen ha ha. En die kapper? Och als je haar maar goed zit 🙂

  4. Ik MOET echt eens in de twee maanden mijn haar laten knippen, anders wordt het echt slecht van “kwaliteit”… Misschien kun je een thuiskapstertje scoren?

  5. Annemiek zegt:

    Leuk dat je bespaaractie succes oplevert. Maar ja, nu heb je een ander probleem. Wat doe ik met mijn spaarpotje.
    Misschien nog even doorsparen. En ook je haar wordt vanzelf langer, maar niet korter.

  6. Ria(malou) zegt:

    Ik heb al vanaf september niet meer in de spiegel van de kapper gekeken en dat bevalt me prima , van stekeltjes naar schouderlang haar in tijd van nog geen jaar dus ……ik laat het nog even zo en hoop dat ik het eind dit jaar op 1 lengte heb

    Verder bespaar ik niet zoveel omdat ik maar een keer leef
    Dus ja geld op de bank is lekker zolang ik er maar niet wakker van ga liggen wat ik er mee doen moet…..

  7. rietepietz zegt:

    Ik bespaar niét op de kapper ,mijn haar is ábsoluut ongeschikt om door te laten groeien ,ik zou geen spiegel meer duven passeren 😉

  8. een Oldtimer zegt:

    Mijn kapper verwelkomt mij altijd met de woorden: “Zo, dat is lang geleden dat ik u heb gezien!”
    Onzin natuurlijk want we komen elkaar vaak genoeg tegen op straat of bij de bank.

Geef een reactie

