Lekker weer

Vorige week reden we de Belgische grens over richting Nederland

En gelukkig was één van de eerste berichten die wij op de radio hoorden dat de tunnel bij Swalmen i.v.m. een technische storing gestremd was, waardoor we op tijd een andere route richting Maas en Waal bedachten.

Op donderdag 15 juli was het blijkbaar ook de dag dat de TROS bekend maakte wie in 2011 naar het songfestival mochten.

Nou ben ik best blij voor de jongens van 3J’s dat ze mogen gaan, maar ik hoop toch echt dat we voortaan niet alleen maar leden van de TROSfamilie een kans hiervoor geven.

Ben namelijk nooit zo’n TROSfan geweest 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Lekker weer

  1. J@n. zegt:

    Ook ik ben nooit een TROS-fan geweest, maar ik ben al wel jaren lid van TROS-kompas…..3J’s ken ik overigens helemaal niet.
    Gr. J@n.

  2. tagrijn zegt:

    Nog nooit van die jiongens gehoord. Qua tekst: net zo kwasipoëtisch als Bløf, de muziekm is eentonig en saai, weinig afwisseling. We stevenen weer af op zero points.

  3. Mama Muis zegt:

    Mag ik passen? 🙂 Al 100 jaar geen songfestivalfan meer ook en de tros vind ik alleen maar te pruimen als er tomaten aan hangen!

  4. Annemiek zegt:

    Van mij mag het hele songfestival afgeschaft worden. Vriendjespolitiek en een jury van niks.

  5. rietepietz zegt:

    Ze kunnen in ieder geval wél een goed Ned.talige song maken die iets heeft ! Volgens mij zouden zij zich niet aan het songfestifal moeten wagen want daar gaat het blijkbaar niet om goede songs !

  6. Alice zegt:

    We winnen toch nooit, dus waarom dan nog een poging wagen.

  7. Novie zegt:

    nou ja ik ben het ook nooit geweest….ach ze doen maar.

  8. een Oldtimer zegt:

    Zowel de Tros als het Songfestival kunnen me gestolen worden.
    Die familie is me te groot.

  9. Ria(malou) zegt:

    Ooit toen ik nog een heel klein meisje was , bestond de Tros nog niet….het heette toen het Rem eiland en ze waren piraten die hun programmas de lucht in stuurden.
    De drie j s kunnen me gestolen worden net als het songfestival
    En ach de tros is ook niet meer wat het geweest is.

  10. Jeanine zegt:

    Hahahaha ik sluit me helemaal aan bij mama muis!

  11. Leo zegt:

    De kwaliteit van die TROS-inzendingen is net zo goed als die van de bij Roermond gebouwde tunnels; flut dus!

  12. Plato zegt:

    We moeten helemaal niet meer heen gaan. Het festival is te groot en te grotesk geworden. Vriendjespolitiek, stemmenuitwisselarij, elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Dom festival. Afschaffen graag.

Geef een reactie

