Vierdaagse en Miami

Dewas is schoon, droog en weer in de kast.

Alleemmers staan weer op hun plek.

Devoorraadkasten zijn weer gevuld.

Devoor- en  achtertuin zijn weer een beetjetoonbaarder.

 

Endan starten vandaag hier en in de regio de 4 daagse feesten.

Dusals je deze week nog een dagje vrij bent (het schijnt weer tropisch te worden)dan kun je natuurlijk alle wandelaars van de Nijmeegse 4 daagse aan je neuslive voorbij te laten gaan.

 

Indeze regio start de schoolvakantie trouwens altijd de 4 daagseweek.

 

Ikwens iedereen een prettig weekend, alle vakantievierders vooral heel veelplezier en een liedje dat met een vakantie te maken heeft.

 

Demuziek van deze groep werd door de (maybe yes, maybe no) reisleider gedraaid inhet busje waar Ernst en ik samen met een ander groep reislustigen Amerikadoortrokken van Maimi naar NY mei 1990..

 

Volgensmij vat dit nummer die vakantie samen, maar Ernst is het daar niet mee eens.

Zozie je maar, al ga je samen op vakantie, je pikt toch andere dingen op als eenpunt om te onthouden..

 

Medio juni 1991 zou ik inderdaad weer teruggaan richting Miami om er pas een jaar later weer vandaan terug te keren richting Nederland..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Vierdaagse en Miami

  1. J@n. zegt:

    Er blijkt uit hoe verschillend een beleving kan zijn.
    Veel plezier met de viesdaagse Min en een plettig weekend.
    Gr. J@n.

  2. een Oldtimer zegt:

    Het is altijd prettig, nadat de was weer schoon en droog in de kast ligt, alle emmers weer op hun plek staan, de voorraadkasten weer gevuld zijn en de voor- en achtertuin weer een beetje toonbaarder zijn, om tegen elkaar te kunnen zeggen: “Ik beleefde tijdens de vakantie wat jij niet beleefde!”
    Dat houd het gesprek gaande en voorkomt verveling na de vierdaagse.

  3. tagrijn zegt:

    Wat vreemd. Dit liedje is dus bijna 20 jaar oud. Zou ‘een jaar of tien’ hebben gezegd. Leuk het weer eens te horen.

  4. Margreet zegt:

    Een vriend van me doet ook weer mee, zijn zoon deze keer voor het eerst. En dan morgen die hitte, dat zal zwaar zijn. Ik blijf lekker in mijn eigen tuin hoor :)Woon je aan de route?

  5. Alie zegt:

    Alie is gek op wandelen, moar noar de winkel op de hoek is ver genoeg. Ik heb respect veur al die mensen dij metdoun mit dij wandelvare doagse. Ik dou ’t nait noa.

    Moar nog ain welkom thoes!

    Groetjes van Alie

  6. Jeroen zegt:

    De vierdaagse is aan mij niet besteed. Maar uiteraard wens ik de liefhebbers een gezellige tijd, met niet al te heet weer.

  7. Marika zegt:

    Ik beklaag die wandelaars, ik hang met die warmte alleen in een stoel en ga pas weer bewegen als de zon onder is. 😉
    Oke da’s wat overdreven, heb gisteren de ramen staan zemen in die hitte pfff… :-/

  8. rietepietz zegt:

    Ja ik volg de vierdaagse natuurlijk op de voet ! Sinds ik hem zelf gelopen heb zijn er zóveel herkenningspunten 😉

  9. Lekker opgeruimd aan de feesten beginnen! Ik wens je veel plezier.

  10. Jeanine zegt:

    Ik ben ook niet zo’n wandelaar:)
    Ja gek he dat de één dit onthoudt en de ander juist net weer wat anders. Herkenbaar. En Miami, das niet verkeerd!

Geef een reactie

