Dienstbetrekking opzeggen?

Of ik op korte termijn de dienstbetrekking van mijn bediende ga opzeggen is nog niet bekend.
Ik ben gewoon een kat van alle dag.
Geen zorgen voor morgen.
Leef nu.

Mijn bedienden zijn anders.
Die maken zich graag druk, vooral die Min.

Maar blijkbaar voelde ze aan haar water dat er iets niet in de smiezen was.
Vandaag was ik weer bij de Dierenarts.

En alles wat ze deed vond ik goed.
Temperatuur meten, snorrend. (Geen verhoging)
Stukje van mijn haar af met de tondeuze, snorrend.
Door dat snorren van mij konden mijn longen niet gecontroleerd worden.

Mijn bedienden zijn nu in mineur.
De dierenarts vermoedt iets kwaadaardigs in of bij een tepel.
Kwaad en aardig? Hmmm hoe krijg je dat voor elkaar.

Volgende week woensdag mag ik terugkomen voor een nader onderzoek.

Maar zoals gezegd daar maak ik me minder zorgen over dan mijn bedienden.

Ik leef bij de dag.

Madame M.

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

http://www.kattenplaza.nl/page/kanker_bij_katten.php

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

10 reacties op Dienstbetrekking opzeggen?

  1. J@n. zegt:

    Ok al geef je er zelf niks om, ik zal toch voor je duimen.
    Min de groeten van mij! J@n.

    @ J@n: Dank voor het duimen en de groeten 😉

  2. Elmar zegt:

    Ik ga voor je bedienden duimen dat ze zich voor niets zorgen maken!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

    @ Elmar; Dank je wel

  3. Jeanine zegt:

    Oei Min, dat is hetzelfde als bij Joy…. Ik hoop dat het bij Madame M iets anders is. Ik duim ook! xxxx

    @ Jeanine: Woensdagmiddag weten we meer. Juan gaat mee naar de DA..

  4. Leo zegt:

    Ach gut, nee he? Wat zielig als dat wel zo is. Verdorie. Onze dieren zijn gelukkig goed gezond, maar we hebben het trauma van het oude hondje Purdy nog erg vers in het hoofd en geheugen zitten. Zoveel zitten tobben, gedokterd tot het niet meer ging. Nu al weer drie maanden geleden. Rijd vliegt, maar heelt nog niet alle wonden..

    @ Leo: Tja we blijven het beste er maar van hopen.

  5. Leo zegt:

    Rijd = Tijd uiteraard…

    @ Leo: Ik had die fout niet eens gezien 😉

  6. tagrijn zegt:

    Nou, ik kan me best voorstellen dat Min daar bezorgd over is, hoor. Maar hopelijk heb jij gelijk en blijkt het achteraf mee te vallen. Ik zou zeggen: duimen. Maar ja hoe doe je dat als kat?

    @ Tagrijn: Nou die kat is lenig hoor, als ze wil…
    En woensdagmiddag weten we meer…

  7. laaglied zegt:

    tja Min dit is niet leuk bah.
    Enne zo zag ik het woord kwaadaardig nog nooit.Idioot niet.Min ik wens je een fijne maandag.

    @ Laaglied: Nee inderdaad helemaal niet leuk. En vandaag is het woensdag dus nu moet Madame M nuchter blijven…

  8. rietepietz zegt:

    Neem het je personeel maar niet kwalijk ,mensen zijn nou eenmaal tobbers als het om huisdieren gaat ,doe jij maar lekker rustig aan !

    @ Riet: Tja zelf heeft ze er nog weinig last van. Maar wij zien de bui al aardig hangen.

  9. Marika zegt:

    He gets dat is toch wel schrikken, ik duim nog even mee met de rest dat de uitslag meevalt.

    @ Marika: Dank voor het duimen, het vervolg komt eraan..

  10. Plato zegt:

    Oei, beterschap madame. Hopelijk komt alles goed.

    @ Plato: Je kent het vervolg…

Geef een reactie

