De boot missen

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Helaas,helaas.

Ikheb weer een (werk)boot gemist.

 

En dereden van de afwijzing: onze vakantieplannen medio juni.

 

Tjaen ik ga daar echt niet over lopen liegen.

Ikwas al zo eerlijk geweest om te melden dat ik tot en met 24 mei nog een paarafspraken heb staan die ik niet meer kan (of wil) wijzigen.

 

Vrijdaghoorde ik nog van het uitzendbureau die de proefvaartdag geregeld had dat zebij de Duitse werkgever heel enthousiast waren.

 

Vandaaghoor ik van het uitzendbureau dat het Duitse bedrijf mij niet aan boord  wil laten stappen..

 

Maargoed het is een hele goede ervaring geweest.

Enzelf zag ik ook nog wel heel wat mitsen en maren.

(Delocatie van de werkplek was niet mijn meest favoriete..)

 

Ikhad een plan A en een plan B om op korte termijn weer zicht op werk te krijgen.

PlanA heeft zichzelf nu getorpedeerd.

 

Wantik had het uitzendbureau ook verteld dat de locatie van Plan B mij veel meeraanspreekt.

Dusnu richt ik even al mijn pijlen op Plan B.

 

Enhou ik nu mijn dobbers voor verdere (duik)plannen naar werk in de gaten.

 

Dankallemaal voor het duimen!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op De boot missen

  1. Plato zegt:

    Op naar plan B. Goh, wat heb ik een bewondering voor je doorzettingsvermogen. Laat die Duitsers maar stikken. Plan B. gaat het misschien wel worden. Gebruik mij als referentie en ik ga voor je pleiten.

    @ Plato: Ik ben er in 2008 echt wel achter gekomen dat er echt ook een valkuil schuilt achter dat doorzetten. Ik wist niet van opgeven. En dat was een hele tijd toch knap lastig..
    Mocht ik bij Plan B een tweede gesprek scoren dan ga ik je als referentie doorgeven!

  2. J@n. zegt:

    En anders kan je mij ook nog opgeven als referentie.;-))
    Gr. J@n.

    @ J@n: Ha hartstikke leuk. Bij Plan B heb ik tijdens het sollicitatiegesprek namelijk verteld dat ik zulke leuke reacties van lezers op mijn weblog krijg ;-))

  3. Marika zegt:

    Jammer nou ja gelukkig had je nog een plan B, gaan we daar gewoon voor duimen. 🙂

    @ Marika: Nou en daar zou ik echt heel graag werken. Zelfs als ik er niets zou verdienen en dat is, zegt men, een hele goede graadmeter..

  4. Alice zegt:

    Zo te horen heb je meerdere ijzers op het vuur. Ik hoop dat plan B slaagt.

    @ Alice: Ik wed niet meer op 1 (zee)paard. Dat heb ik echt de afgelopen maanden wel afgeleerd…

  5. rietepietz zegt:

    Heel jammer maar tussen de regels lezend was het toch al een schip waar je liever niet dan wel aan boord wilde stappen .Wel vreemd dat een geplande vakantie een breekpunt kan zijn ,dat is het vrijwel nooit .Men hád zelfs de indiensttrednig een maand later kunnen zetten of voor eigen rekening kunnen laten komen .

    @ Rietepietz: Tja tegenwoordig heb je pas een streepje voor als je a) op alle punten goed scoort (minimaal een 8) en b) op korte termijn beschikbaar bent.
    En ik ben echt die hardwerkende net 6-plus leerling.
    Dat je daarmee ook van LEAO naar HEAO kunt komen heb ik bewezen. Nu nog een manier bedenken hoe ik van die 6 en 9 maak 😉

  6. Annemiek zegt:

    Wat jammer dat het niets geworden is met de gesprek.
    Hou de moed er in hè, ’t gaat een keer lukken, vast en zeker.

    @ Annemiek: Het gesprek ging heel goed bij Plan B, maar ja ze hebben na “rijp beraad” besloten de procedure niet met me voort te zetten. Wordt dus niet mijn nieuwe pleisterplaats.

  7. maurice zegt:

    je hebt iig ervan geleerd. doorzettingsvermogen is een kwaliteit, maar kan ook een valkuil zijn.
    ik weet er alles van………..
    geniet van je ingelaste rust, goed!

    @ Maurice: Als ik me nu ook al die afberichten niet zo persoonlijk aan zo trekken dan zou ik ook kunnen zeggen dat ik nog weerbaarder geworden ben…

  8. Truus zegt:

    Leuke woordspelingen heb je weer gebruikt Min. 🙂
    Ik ga die duimen van mij aan het werk zetten hoor. 🙂

    @ Truus: Tja woordspelingen daar lust ik wel pap van.
    Nu nog even op zoek naar een nieuwe (water)kracht om nog betere resultaten te boeken bij mijn zoektocht naar een baan.

Geef een reactie

