Westerbork

Vandaag is het 65 jaar geleden dat Kamp Westerbork werd bevrijd.

En bij de herdenking daarvan vandaag dacht ik aan het lied van Stef Bos.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Westerbork

  1. rietepietz zegt:

    En helaas zijn er nog steeds mensen die er niets van geleerd hebben ,er zijn er zelfs die de feiten ontkennen ,…..zucht !

    @ Rietepietz: En dat is feitelijk te erg voor woorden..

  2. een Oldtimer zegt:

    Ik heb de uitzending gevolgd.
    Indrukwekkend!

    @ Oldtimer: Tja waarom ze dit eigenlijk niet jaarlijks doen is mij een raadsel.
    Wij zijn er ook al eens zelf geweest. Ook heel indrukwekkend.

  3. Jeanine zegt:

    Ik was in Westerbork op 10 april, weliswaar voor een SGW maar er vlogen alvast allerlei oorlogsvliegtuigen in formatie vlak over ons heen. Ik heb ze nog gefotografeerd. En er waren al allerlei activiteiten aan de gang.

    @ Jeanine: Oh ben wel benieuwd naar die foto’s en wat is een SGW??

  4. maurice zegt:

    zoals riet het helemaal juist zegt.

  5. Truus zegt:

    Ik ben er een keer geweest toen wij op trektocht door Drenthe waren (te paard).

    @ Truus: We hebben er ooit vlakbij in de buurt gekampeerd met Haarlemse vrienden. Dit jaar gaan we met hen naar Enkhuizen..

Geef een reactie

