Water verbindt

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Het komt als druppel uit de lucht vallen, of alssmeltwater van een berg.

Onderweg komt het allemaal andere druppels tegen.

 

En nee niet iedereen is altijd even blij met maar ookniet zonder water.

Water is een eerste levensbehoefte.

 

Water verbindt.

En zoals water verbindt, zo wil ik dat ook.

Ik ben de schakel die men zoekt.

Maar ben ik dan ook degene die aan het hoofd van deschakel staat?

 

Ik verbind liever dan dat ik leiding geef.

En net zoals dat het water soms rare bochten maakt, zomaak ik ze ook.

Mijn leven is geen rechte lijn, omdat ik wil verbinden.

 

Ik ben niet (water)plaatsgebonden, ik hou ervan om mijnhorizon te verbreden.

Me weer te verbinden met mijn nieuwe omgeving om er tewonen, te werken en te leven.

 

Tot 1992 heb ik me met al mijn dwarsheid tegen het waterwat zo belangrijk voor mijn familie is verzet.

 

In 1992 verbond ik mezelf met Haarlem, nog steeds eenstad die me het thuishavengevoel bezorgd.

Maar water kruipt waar het niet gaan kan.

En samen met mijn Haarlemse vlam Juan is er nu een bandmet het land van Maas en Waal.

 

Water verbindt.

Op veel meer manieren en al veel langer dan welkepolitieke partij.

 

Dus help mee omzoveel mogelijk kandidaten van het schaduwkabinet met elkaar te verbinden.

 

En geef een (of meerdere) punt(en) aan mij.

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2010/04/verkiezingen-de.html

Bij deze wil ik iedereen die al op mij gestemd heeft heel hartelijk bedanken.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

9 reacties op Water verbindt

  1. Alice zegt:

    Succes met je campagne!!

    @ Alice: Dank je!

  2. een Oldtimer zegt:

    Ik heb mijn stemkeuze kenbaar gemaakt
    en ga er vanuit dat je, zoals afgesproken,
    de betaling hier voor binnen 8 dagen
    op mijn rekening zult overmaken.

    @ Oldtimer: Bedankt voor je stemmen, maar verdorie er heeft nog niemand van de stemmers al een bijdrage geleverd in de partijkas. Dus niets van niets is… niets..

  3. Renesmurf zegt:

    water, de hele wereld is water, we zijn water!

    @ Rene: Zo is het ook nog eens een keer..

  4. Aline zegt:

    Zo hey die Oldtimer durft wel zeg…

    @ Aline: Inderdaad ja. Maar ja brutalen hebben de halve wereld…

  5. J@n. zegt:

    Laat jij dat water in het vervolg dan ’s nachts vallen?
    Gr. J@n.

    @ J@n: Tja ik heb dat verzoek wel eens gedaan, maar de weergoden willen dat maar niet inwilligen..

  6. Plato zegt:

    Ik heb niet gestemd. Cornelis wel. Maar hij zegt: die min zou ik nu eens één dagje niet over water maar over vuur willen horen praten. Want ik moet altijd zo nodig als ik bij haar ben geweest. Tja, dus de vraag van Cornelis ligt hier. Zou je eens wat vurigs willen schrijven?

    OT. Als je wilt winnen moet je echt nog een schooltje medevissen stimuleren hoor. Anders eindig je als ambassadeur van de Canarische eilanden.

    @ Plato: Het is net als met de Olympische Spelen, meedoen is belangrijker dan winnen. Enne waar kan ik tekenen voor die baan als ambassadeur van de Canarische eilanden ??

    Ik zal CC’s verzoek in overweging nemen.

  7. rietepietz zegt:

    Ik ga je helaas niet aan stemmen helpen ,ik wil liever geen onderscheid maken tussen loggers waar ik met plezier regelmatig kom !

    @ Rietepietz: Je hebt nog gelijk ook 😉

  8. Frans54 zegt:

    Gedaan in de tweede ronde. Overigens zie ik de MP niet als iemand die aan het hoofd van de keten staat maar als degene die hem verbind, het sluitstuk dat er voor zorgt dat de verbinding in stand blijft, dus wat mij betreft heb je hiermee ondanks je ontkenning van leiderschap willen geven juist overduidelijk je kandidatuur gesteld.

    @ Frans54: Ben sprakeloos. Weet ik gelijk waarom er uit verschillende testen blijkt dat ik best wel een goede kandidaat ben voor functies waarvan ik zelf denk dat het nog een brug te ver is…

  9. Jeanine zegt:

    Ik heb op je gestemd, Kristy, Leerlingschilder, Megan, Nagem… Megan en Nagem zijn volgens mij weggeschrapt door Plato (sneu hoor, Megan is nog steeds pissig). Maar helaas, je kwam net nog wat te kort. Zo jammer dit.

    @ Jeanine: Nou eigenlijk was ik er niet rouwig om dat ik de 3e ronde niet gehaald heb 😉

Geef een reactie

