Druppel(s) op een gloeiende plaat …

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Volgens Plato zou ik best eens een nieuwe (zwem)baankunnen krijgen.

En dan natuurlijk eindelijk eens met een salaris waarmeeik meer dan Juan in de waterkas breng.

Ik ben één van die kandidaten voor het MP-schap van zijnschaduwkabinet , waar je bij de 2e ronde uit kan kiezen.

 

Nu weten jullie al dat ik oeverloos kan spreken /schrijven.

Om over jullie op een (water)dwaalspoor te brengen maarniet te zwijgen.

 

Kijk ik ben zeer voor het zo zuinig mogelijk omgaan metal wat ons lief is.

Niet alleen met zout of zoet water.

Nee met alles wat groeit en bloeit.

Dus ook met eigen lijf en leden.

 

Terwijl Plato toch echt gezegd had dat we nu wel de MPvan het kabinet kunnen kiezen, zat ik al de taken in het schaduwkabinet teverdelen.

 

Bij de echte verkiezingen hebben we die keuze niet. Andershadden we toch al sinds ik kiesrecht heb hele andere mannen / vrouwen aan hetstuur gehad. Maar ja ik heb dan ook heel weinig met de beste stuurlui die aanwal staan 😉

 

Wat voeg ik behalve dan dat water, mijn reizen en het metzo min mogelijk geld zoveel mogelijk presteren nog toe als kandidate alsvirtuele roerganger van een schaduwkabinet?

 

Ik ben al maanden in training om lange(re)  (werk)uren te maken.

Maar het vergaderen om het vergaderen is echt afgelopen.

En om de vergaderingen te bekorten krijgt iedereen welhet recht op te spreken, maar dienen argumenten in 140 tekens overgebracht teworden.

Dat zal zelfs mij korter van (spreek)stof maken 😉

 

Er kan echt veel meer in minder tijd.

De tijd die we, als kabinet, overhouden benutten we voorhet (virtueel) bezoeken van o.a. ervaringsdeskundigen, dierenvrienden enmeninggevers.

 

Dus wil je me aan het hoofd van de boot waarin mijnschaduwkabinet zal plaatsnemen, de 2e ronde heb ik gehoord startvrijdag hier: http://platoonline.web-log.nl/

 

Tip van Juan is om, wat je ook doet, me niet in dekombuis van die boot te laten plaatsnemen.

Dus als er iemand een baan als (water)kok(er) wil danhoor ik dat graag ;-))

 

Maar ja, ik zeg het eerlijk ik ben niet van alle(water)markten thuis ;-))

En luidt het gezegde niet: Schoenmaker blijf bij je(water)leest?

 

Tot slot wens ik iedereen een heel fijn lang Paasweekendtoe.

Het “politieke leven” begint namelijk gelijk met eenPaasreces.

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

21 reacties op Druppel(s) op een gloeiende plaat …

  1. hanneke zegt:

    poeh, wat een water ik moet snel naar de wc, maar mijn stem krijg je, weet nog niet met hoeveel punten, moet even wachten op de lijst.

    @ Hanneke: En echt ik heb me jarenlang tegen dat water verzet. Maar bedankt voor je punten!

  2. Leo zegt:

    Ik weet niet helemaal waar je voor staat, maar als je daardoor een baan krijgt wil ik wel op je stemmen. Maar net als in de politiek is er een catch. IK wil er van kunnen meeprofiteren….dus verzorg je een Ministerie van Communicatie voor me…??

    @ Leo: Ik wil mensen gaan verbinden, dus als jij vindt dat heel veel mensen niet zonder jouw unieke talenten op communicatie kunnen dan ben je de juiste man op de juiste plaats. Bij deze heb ik je sollicitatie in beraad. Maar ja ik ben helaas nog niet doorgedrongen tot de top 4, dus wil je die baan, help dan mee en laat zoveel mogelijk mensen op “ons” stemmen.

  3. Plato zegt:

    Herstel: de 2e ronde begint pas maandagavond. Dit in verband met pasen. Had ik even over het hoofd gezien.

    Maar Min, heb je nu al een partij en zo ja, hoe heet ie?

    Leo als minister van communicatie. Maar wat gaat er dan gebeuren? Want hij wil profiteren. Dus gelijk hebben en er nog voor betaald worden ook. Wantrouw die man….ik bid je. Beloof hem van alles, pik zijn stem in en passeer hem dan genadeloos.

    Wat ben ik toch slecht he?

    @ Plato: O jee gij wil ook nog een partijnaam. De bedoeling is juist dat er een verbinding komt met een ieder die dat wil en dat iedereen op zijn of haar geheel eigen wijze een element toevoegt.
    Ik het water, juan het vuur etc..
    En je geeft verdorie me maar 2 dagen om stemmen te winnen ! Ik zou echt waar Plato maar goed nadenken over met welke kandidaten je je punten gaat verbinden ;-))

  4. rietepietz zegt:

    Nou uit heel veel van je logjes blijkt dat jij misschien niet voor MP moet gaan maar de perfecte kanditate bent voor “financiën” om het begrotingstekort te slechten 😉

    @ Rietepietz: Kanditate ;-))) Klinkt me als muziek in de oren.
    Maar ja ik hou wel heel vaak de boot af hoor en geef juist geen geld uit ;-))))

  5. tagrijn zegt:

    Minj, heel veel succes en veeg de vloer aan met de concurrentie! Dat doet de concurrentie tenslotte ook met jou.

    @ Tagrijn: Ik heb juist heel veel waardering voor mijn collega’s. Want wie de juiste verbinding legt kan op mijn punten rekenen ;-)))

  6. Aline zegt:

    Jeetje moet ik het ook tegen jou op gaan nemen… oef dat gaat toch zwaarder worden dan ik dacht… 😉

    @ Aline: Nou je staat bij de tussenstand van woensdag fier bovenaan, maar ik ben wel met een (water)inhaalslag bezig ;-)))

  7. Lydia zegt:

    Succes hoor met je toekomstige partij. Ik ben al afgevallen, heb de derde ronde niet gehaald, snik…

    @ Lydia: Volgens mij ben je nog steeds onderdeel van het schaduwkabinet, je bent alleen afgevallen als MP.
    Dus denk na als je stemt, met wie je je als kandidaat het liefste wilt verbinden ;-))

  8. een Oldtimer zegt:

    Van mij mag je de MP worden.
    Maar….. hou je toespraken wel kort
    Zeg wat je denkt.
    Maar denk er wel over na voordat je dat zegt.

    @ Oldtimer: Tja als ik eenmaal op mijn spraakwatervalstoel zit…

  9. Elmar zegt:

    Ik zal zeker vor je stemmen Min, dat wil zeggen als ik mag stemmen want Plato heeft mij in al zijn wijsheid benoemd tot minister van dés-integriteit, en ik weet niet of een minister mag stemmen! Ach ik ben niet voor niets minster van dés-integriteit dus hoef ik me van de regels niets aan te trekken! 😉
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

    @ Elmar: Bedankt voor de punten en het weekend was heerlijk, maar als een paashaas zo snel voorbij ;-))

  10. Elmar zegt:

    Ik bedoel natuurlijk fijne paasdagen! 🙂

  11. Mèvrouwtje Min brèng u de kiezer nou àl op eên waterdwaôlspoôr?
    Misschien kèn u mèê al uw waôterkennis bèter gaôn sòllèsitère bij Villaô Eikèhôrs!!
    Annie, van partij A&A, zeg gedagies

    @ Annie: Ik wil net als water het verbindende element zijn.
    Maar ja ook water zoekt zijn eigen spoor. En solliciteren bij een watervilla, dat behoort ook tot de mogelijkheden ;-)))

  12. Jeanine zegt:

    Punt 1, natuurlijk ga ik op jou stemmen, jij bent mijn favoriet!
    Punt 2, als ik MP zou zijn dan wilde ik jou naast me hebben staan, die topfunctie krijg jij dan dus op zeker!
    Laat Plato maar praten over zwembaden enzo………:)

    @ Jeanine: Ik kom op al die punten denk ik wel terug. Maar eerst nog even een rondje zwemmen ;-))

  13. Marika zegt:

    Ik ben er hoor maandagavond! Min for president! ;-))

    @ Marika: Mijn dank is groot.

  14. Marika zegt:

    En natuurlijk hele fijne paasdagen, rust nog maar even goed uit voordat je drukke politieke carrière begint. :o)

    @ Marika: Dank je en ik heb genoten van rust en ruimte, maar ja dat gevoel verdween als sneeuw voor de zon bij thuiskomst. Dus gelukkig laat jij me dan weer een pas op de (woon)plaats maken ;-)))

  15. Truus zegt:

    MP of minister van Financiën, we zullen het zien. 🙂

    @ Truus: Wat het ook wordt, ik word het verbindende element ;-))

  16. een Oldtimer zegt:

    Als je wordt gekozen als MP dan heb ik nog veel problemen
    die ik graag aan je wil voorleggen en hoop dat
    je deze kunt oplossen.

    @ Oldtimer: Ik zit nog niet bij de top vier, maar ik heb water als thema en dat kan inderdaad met wat goede verbindingen een oplossing zijn voor heel veel zaken!

  17. Petra zegt:

    Hoppa 8 puntjes erbij!! xxx Jeanine en Petra

    @ Jeanine en Petra: Mijn dank is zeer groot!!

  18. Min, àjje dèn toch aôn het uitdèle bèn graôg vier!!
    Annie zeg gedagies.

    @ Annie: De vier punten zijn al geclaimd. Tja en als je als mede-kandidaat een punt wil scoren zul je de juiste verbinding dienen te maken ;-))

  19. tagrijn zegt:

    Mijn 4 punten heb je binnen. Doe je nog wat terug in mijn richting?

    @ Tagrijn: Je hebt de beste verbinding gemaakt ;-)) Hoop trouwens dat je er nog heel wat punten meer gaat scoren, want alleen met dames in een kabinet, mmm dat zie ik niet zo zitten ;-))

  20. Frans54 zegt:

    Met dat spreekrecht van 140 tekens begin ik ineens al die 101’s beter te begrijpen, je bent gewoon alvast aan het oefenen 😉

    @ Frans54: Er kan meer met minder ;-))

  21. Jeanine zegt:

    Ach nog even Min, dan gooi ik je hele zwembad vol met champagne:)

    @ Jeanine: Nou ik kom graag in de Champagne. Maar dan bedoel ik de streek en niet het drankje ;-))

Geef een reactie

