Bijwerk(ing)en

Sinds 18 februari heb ik een nieuwe agenda.
Want tja mijn eerste prioriteit het zoeken naar een nieuwe baan leek steeds lager op de lijst van taken te zakken.
Want als ik een baan wil van minimaal 24 uur per week was al snel één van mijn conclusies, diende ik er nu ook minimaal 24 uur aan te werken.
En pas na het besteden van de nodige tijd aan de banenjacht krijg ik de beloning.
Het lezen en schrijven van blogs.
Jullie hebben er de bijwerkingen van gezien.
Ik heb een aardige leesachterstand.
En ook mijn reactie op jullie reacties is net op dit blog pas bijgewerkt.

Daarom heb ik nu daadwerkelijk ingesteld dat de beloning net zo lang mag zijn als het harde werken voor de nieuwe baan.
Dus als je ineens heel veel reacties van mij her en der tegenkomt, dan weet je het .
Ik trakteer mezelf op iets waar ik niet zwaarder van word, maar wel veel blijer ;-))

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Bijwerk(ing)en

  1. Aline zegt:

    Hahaha grapjas, maar wel leuk, enne als jij 24 uur per week bezig bent met het vinden van een baan, dan moet het zeker goed gaan komen…

    @ Aline: Ik zal nog wel eens vertellen hoe ik die 24 uur “inkleed”. Dat is pas komisch!

  2. een Oldtimer zegt:

    Doe wel voorzichtig aan want anders ben je al oververmoeid voordat je bij een nieuwe werkgever aan de slag moet.

    @ Oldtimer: Daar zal ik zeker op letten! Want tja ik wil geen slagzij maken 😉

  3. Alice zegt:

    Die 24 uur zoeken moet natuurlijk wel eens resultaat opleveren, jammer van onze blogs dan, maar we kunnen er wel mee leven!!

    @ Alice: Ik zal proberen om mijn leesachterstand binnen de perken te houden…

  4. J@n. zegt:

    Ja zeg, het wordt eens tijd dat je weer van je laat horen!
    Nee hoor, gekheid! Bloggen is een bezigheid die je voor je plezier en voor je ontspanning moet doen en dan moet er niks.
    Doe het maar rustig aan.
    Gr. J@n.

    @ J@n: De kans zit er in dat ik nu juist mezelf meer tijd gun voor het bloggen ;-))

  5. Elmar zegt:

    Een goed evenwicht zoeken tussen plicht en plezier is altijd moeilijk Min! Maar dat gaat je vast wel lukken!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Tja solliciteren zal nooit een favoriete bezigheid van me worden… Daarom zorg ik er nu voor dat het met plezier wordt afgewisseld..

  6. Maurice zegt:

    min, veel suc6 in je zoektocht.
    blog liever minder en vind je droombaan!
    ik gun t je!
    sorry dat ook ik er zo weinig ben (geweest)

    @ Maurice: Dank je en ik blog echt niet meer dagelijks.
    En tja je had even veel belangrijker zaken aan je hoofd dan weblogs te bezoeken!

  7. Goh… zo kun je het ook zien ja!

    @ Libra: Grappig ik meldde als reactie: Zicht komt met inzicht.
    Klapte de server eruit en zag ik dus niets meer 😉

  8. Lydia zegt:

    Hou je maar bezig met het zoeken naar een baan hoor, je weblog en de onze lopen niet weg hoor, die baan misschien wel in de tussentijd toch?

    @ Lydia: Nou dan hoop ik van harte dat die baan mijn richting oploopt ;-))

  9. rietepietz zegt:

    Je hebt er héél erg over nagedacht , waarschijnlijk zul je het toch niet zo heel strak kunnen regelen 😉

    @ Rietepietz: Whahahaha, welnee. Ik ben nu heerlijk ad-hoc bezig 😉 Maar er zit toch wel meer structuur in. Waardoor vast nog niet iedereen vind dat er een structuur in te herkennen is ;-)))

  10. Leo zegt:

    Zinloze oefening om 24 uur per dag aan de slag te zijn met het vinden van en baan (of in mijn geval nieuwe opdrachten). Mensen worden je zat en jij krijgt zelf ook een gefrustreerd leven. Beter om blogjes te lezen en te reageren. Dat wordt nog eens op prijs gesteld ook…..24 uur per dag!

    @ Leo: Je wil echt niet dat ik 24 uur in touw ben, dan ben ik echt niet te genieten. Ik heb minimaal 7 uur slaap nodig!
    En nee ik ben ook geen 16 uur bezig met het vinden van een baan. Ik kan / wil ook niet meer dan 6 uur per dag eraan besteden, zodat ik de tijd daarna aan blogjes lezen en erop reageren kan besteden.

  11. Truus. zegt:

    Ik ben nog steeds aan het zoeken naar een goed evenwicht tussen bloggen en ‘de rest’. Erg hé, bloggen en ‘de rest’. Whahahahaha. 🙂

    @ Truus: Ach ook ik heb het goede evenwicht ook nog niet gevonden. Dat blijft dagelijks puzzelen ;-))

Geef een reactie

