6 x 7

Ik heb het dit jaar nog niet gevierd, maar jullie mogen feliciteren.
En behalve een nieuwe baan dit jaar heb ik niet veel wensen.
Natuurlijk wil ik wereldvrede.
Dat de belasting niet omhoog gaat.
Dat iedereen geniet van elke dag.
En dat ga ik zeker doen van deze dag.

Maar jarig of niet het is eigenlijk gewoon een dag als elke andere.

Dank alvast voor alle felicitaties šŸ˜‰

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op 6 x 7

  1. J@n. zegt:

    Van harte gefeliciteerd Min!
    Bedankt dat ik mag feliciteren.
    Die nieuwe baan zou ik je graag schenken, maar ja…..
    Die wereldvrede zou ik je ook graag willen geven, maar ja….
    De belasting gaat zeker omhoog, dat is nog nooit anders geweest.
    Niet van elke dag, maar van de meeste kan ik wel genieten.
    Ik wens je een hele fijne verjaardag en dat je er van mag genieten.
    Een verjaardag is toch zeker wel ’n beetje feestelijker als een andere dag!?
    Graag gedaan.
    Gr. J@n.

  2. Aline zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd Min… En dat al je wensen maar mogen uit komen… šŸ˜‰

  3. Annemiek zegt:

    Gefeiciteerd met je verjaardag Min.
    Ik hoop dat het je dit jaar lukt om een baan te vinden.

  4. Truus. zegt:

    Ik wens je een hele fijne verjaardag Min. Het weer werkt alvast mee. šŸ™‚

  5. rietepietz zegt:

    Van harte GGEFELICITEERD met 6×7 en ik wens je natuurlijk dat die nieuwe baan er nu maar eens van komt .
    Voor die wereldvrede is wat meer inzet nodig dan van jou en mij maar ik probeer inderdaad van iedere dag te genieten en dat lukt best aardig !

  6. Mama Muis zegt:

    Ik weet niet waarom, maar het kwam spontaan in me op om je te feliciteren. GEFELICITEERD!

  7. Lydia zegt:

    Gefeliciteerd hoor! Hiep Hiep Hiep, HOERA!!!

  8. Plato zegt:

    Van harte gefeliciteerd, Minneke. Een mooie leeftijd, want nog jeugdig genoeg om mooi te zijn en voldoende oud om wijs te wezen.

    Min, ik wens je een prachtig nieuw levensjaar.

  9. Jeanine zegt:

    Oh jemig, ik ben net een kwartier te laat……………
    Van harte gefeliciteerd Min!!!!!!!!!!!!!
    En echt, ik geef je geen jaar ouder dan 4 x 7!

  10. Alice zegt:

    Ik ben een beetje laat, maar van Harte en laat de taart maar smaken.

  11. tagrijn zegt:

    Tikkie te laat maar toch nog gefeliciteerd. En 6 x 7 is ook 2 x 21. Je zal als man met twee vrouwen van 21 lentes getrouwd zijn. Wow!

  12. Jeroen zegt:

    Van harte meis. En nog vele gezonde jaren. Maar nu eerst natuurlijk die baan.

  13. Leo zegt:

    Van hart proficiat toegewenst jonge dame! En als je er in gelooft, komt die baan vanzelf op je pad hoor…Vertrouwen houden!!

  14. een Oldtimer zegt:

    Gefeliciteerd!
    Je bent dus ongeveer uit het zelfde boerenkoolveld gekomen als mijn dochter.

  15. Maurice zegt:

    o meid, alsnog van harte!!!!!

  16. Maurice zegt:

    ik vroeg me af, hoe jong?
    6keer 7
    effe de rekemachine erbij= 42! šŸ˜‰

    @ Maurice: Klopt als een bus.

Geef een reactie

