En wat heb je nodig ?

Degene die me vandaag gesproken of op Twitter gevolgd hebben weten dat ik vandaag Schoonmaakdag heb in huis.

En daarbij luisterde ik een CD die ik tijdens gekocht heb tijdens mijn verblijf in de USA.

Bovenstaande liedje zat erbij (Het was een CD met allemaal Disney muziek).

Van dit soort muziek kan ik heel vrolijk worden.

Ook de post had hele leuke berichten, maar daar ga ik maandag over mekkeren.

Wens ik iedereen een prettig weekend.Als ik uit het raam naar mijn voor- of achtertuin kijk zie ik de eerste tekenen van de lente: Crocussen.

En mijn adres op Twitter:

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:PMingLiU; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:新細明體; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;}@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;}@font-face {font-family:"@PMingLiU"; panose-1:2 2 5 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:136; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611969 684719354 22 0 1048577 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-priority:99; color:blue; mso-themecolor:hyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:PMingLiU; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-bidi-language:HE;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

http://twitter.com/Reismeermin

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op En wat heb je nodig ?

  1. J@n. zegt:

    Leuk filmpje Min.
    Jij ook een prettig weekend.
    Gr. J@n.

    @ J@n: Meestal laat ik de muziek zonder begeleidend film of clip draaien. En heb er dan mijn eigen beelden bij 😉

  2. Mama Muis zegt:

    Jaaaahhhh jungle book! Hele leuke film (100 keer gezien) en idd. dit is een heel mooi liedje!

    @ Mama Muis: Ik vond het ook zo passen bij mijn muizenissen over wat ik nu echt nodig heb. Want er kan echt veel meer met minder.

  3. Truus. zegt:

    Dit nummer (en de film) is hier ook favoriet Min. 🙂
    Ik ben benieuwd of je gemekker of je banenjacht zal gaan. 😉
    Enne, jij/jullie ook een prettig weekend. 🙂

    @ Truus: Nou als de banenjacht is afgesloten spring ik een gat in de lucht. En ik heb net weer op een vacature gereageerd waarop 200 kandidaten reageerden…
    Nee het is echt heel iets anders, alhoewel ik vraag me nu wel af of virtueel schapenhoeder iets voor me is ;-))

  4. Truus. zegt:

    Tweede of m/z over…

    @ Truus: Snap ik toch..

  5. Leo zegt:

    Tja, vrolijke muziek, maar ik kan dat zelf ook worden van Queen, of Adele, lekker meebleren….Maar schoonmaken doe ik zo weinig dat dit op zich al zorgt voor een ontspannen gevoel…

    @ Leo: Meebleren is altijd leuk. Ik heb mijn ex-collega’s al eens aan het schrikken gemaakt door dat ook met smartlappen te doen.

  6. Elmar zegt:

    Heerlijk vrolijk nummer Min!
    Voordat je het weet is je hele huis schoon bij dit soort nummers!
    Ik volg je nu ook op twitter, mij vind je onder Elmarswereld, hij zit wel achter slot maar natuurlijk laat ik je toe! 😉
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Voortaan maar verplicht een CD uit de collectie opzetten bij (in mijn ogen) vervelende karweitjes. En ik volg je natuurlijk terug..

  7. kamira zegt:

    ik heb je blog nog niet gelezen maar ik ben er weer hooooooor

    @ Kamira: Dat had ik al gelezen. Gelukkig maar!

  8. rietepietz zegt:

    Grappig filmpje ,ik moet ,misschien wel tot mijn schande ,zeggen dat ik de film nooit gezien heb .Opruimen is één van de allervervelendste kaweitjes wat mij betreft en ik geloof dat geen énkel muziekje dat voor me kan veranderen 😉

    @ Rietepietz: Nou ik heb twee dubbel cd’s met Disney muziek. En in het jaar dat ik in Amerika woonde en werkte heb ik zo’n beetje alle Disney films tot in den treure gekeken met de kinderen waarvan ik Au pair was. En dat waren echt sloddervossen eerste klas 😉

  9. tagrijn zegt:

    Dat is zeker lekkere muziek. Word je vanzelf heel vrolijk van.

    @ Tagrijn: Ik zal meer naar muziek luisteren!

  10. kamira zegt:

    Ik heb nu je gezellige blog beluisterd en gelezen

    @ Kamira: En voel je je al weer wat beter ?

  11. Jeanine zegt:

    Junglebook wat leuk:) Goh, zal ik dan ook maar eens gaan twitteren? Iedereen doet het, volgens mij ben ik hopeloos ouderwets….. Nou, ik denk er nog even over na:)

    @ Jeanine: Nou ik Twitter ook niet dagelijks hoor. Ik probeer er mijn dagelijkse dosis van 30 minuten bewegen bij te houden. Het voordeel wel is dat ik nu heel snel op de hoogte ben van allerlei nieuwtjes…

  12. Junglebook! Mijn veruit favoriete Disneyfilm! Daar kun je inderdaad lekker op poetsen!

    @ Libra: Misschien moet ik het nog maar eens opzetten, ik heb vandaag 12 maart echt helemaal geen zin om aan de slag te gaan …

Geef een reactie

