Kattekoppen!!

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1593833729 1073750107 16 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:NL; mso-bidi-language:AR-SA;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 21.3pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Maar natuurlijk kan ik eten, kijk maar mijn bakje is leeg.

Ach ja ik nies nog wel ja.

Dat doe je trouwens zelf ook

Anders nog iets te mekkeren ?

Maar natuurlijk laat ik je mijn gebit even zien.

En wat denk je daar wijzer van te worden?

 

Mijnheer de bediende bemoeit zich er  nu ook al mee

 

Strategische zet!

Chagerijnig van geworden.

Hatstiekidee, hij pakte me ineens bij mijn kladden.

Rotstreek!

IJzervreter!

Flappentapper!

Toeslaan als ik het niet verwacht.

 

Oh en ik was steeds de hele dag bij die vrouwelijke bediende uit de buurtgebleven.

Voelde dat die iets in de smiezen had.

En terwijl ik op de trap Juan keurig welkom thuis heet.

Reken ik er niet op dat zij zijn hulp ingeschakeld heeft.

 

Personeel, nee echt heel fijn hoor als ze er niet zijn.

Er is dan niemand die mij met medicamenten lastig valt.

Rennend de trap op en neer.

Slapen waar en wanneer ik dat wil

Of niet natuurlijk

Net hoe het uitkomt

En dan is er niemand die wil weten waar ik nu weer rondhang.

Echt, de laatste keer dat ik keek, gewoon in mijn vel!

Lekker duidelijk toch ?

 

Tot zover dit gastlog.

En als je het goed leest lees je wie er klaagt en waarom.

Dit keer met dank aan Plato die een raadsel in een log voorstelde.


<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1593833729 1073750107 16 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:NL; mso-bidi-language:AR-SA;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-unhide:no; color:#3333CC; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2009/12/schrijfopdracht.html

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op Kattekoppen!!

  1. J@n. zegt:

    Er is niets raadselachtigs aan, het is volkomen duidelijk als je ooit jezelf hebt verdiept in het poezenleven. Jij hebt dat heel goed gedaan Min!
    Gr. J@n.

    @ J@n: Er staan hier in de boekenkast dan ook heel wat kattenboeken πŸ™‚

  2. rietepietz zegt:

    Inderdaad geen héél groot raadsel ,madam M laat van zich horen Maar haar schrijfstijltje mag er zijn hoor !

    @ Riet: Nou de gastlogger is geen raadsel meer, maar er zit toch echt een verborgen boodschap in het log. En hij is echt niet zo moeilijk als Hoe Lang is een chinees of Hoe heette de hond van Karel de Grote?

  3. Marika zegt:

    Ojee Madam M krijgt medicijnen toegediend, niesziekte? πŸ˜‰

    @ Marika: Ze krijgt sinds oktober elke maand een pilletje als we het idee hebben dat ze meer last heeft van haar gebit.
    Een van de symptomen bleek dus niezen te zijn.
    En met dank aan de medicijnen is de niesbui nu over!

  4. Frans54 zegt:

    Madame M als U nu eens naar wat films/series zou kijken waarin een butler speelt zou U begrijpen dat personeel vaak de neiging heeft te proberen de macht te grijpen. Het is zeer belangrijk scherp te blijven (in dan praat ik in dit geval niet alleen over nagels en tanden).

    @ Frans: Nou dan vallen mijn bediende eerlijk gezegd nog wel mee. Gelukkig zijn de controles die mijn bedienden doen niet dagelijks of wekelijks maar maandelijks.

  5. Molly zegt:

    Madame, tuig is het!
    Hou ze in de smiezen.

    @ Molly: Ik vraag me altijd af wie houdt wie in de gaten…

  6. Truus zegt:

    Nou Min, met zo’n titel en als je zelf katten hebt kom je natuurlijk bij Madame M uit. πŸ™‚
    Ik vind het gastlog heel leuk maar de volgende keer toch iets moeilijker maken misschien?! πŸ˜‰

    @ Truus: Oke jullie weten wie de gastlogger is, maar het geheim van het raadsel is nog niet opgelost. Waar schrijft ze over. Het is namelijk iets waar Madame M veel van heeft πŸ™‚

  7. Plato zegt:

    Hahahaha…. ik heb alleen maar wat gesuggereerd. En jij gaat het meteen doen. En zo leuk…. Tja, ik was er al snel achter dat die arrogante kat van jou er achter zat. Madame, neusje omhoog, Meermin. Wie anders.

    @ Plato: Dat het Madame is zo klaar als een klontje maar heb je ook haar geheime boodschap gezien?

  8. Alice zegt:

    Katten zijn raadselachtig, net als hun logjes. En pillen geven aan katten is soms een hele toer, maar het lukt je aardig.

    @ Alice: We hebben een pillenschieter, dat werkt echt heel goed.

  9. rietepietz zegt:

    Maar een gokje doen dan ? Heeft madam M last van verharen en moest dÑÑr een medicijn voor toegediend worden ?

    @ Riet: Door haar gebitsproblemen is ook het verharen wel lastig. Maar ja een borstelbeurt is tegenwoordig iets waar ze van geniet πŸ™‚

Geef een reactie

