Watermuziektop

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 415 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1593833729 1073750107 16 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:NL; mso-bidi-language:AR-SA;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-unhide:no; color:#3333CC; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 21.3pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Er zijn honderden liedjes over water, maar dit is wel mijn watermuziektop

En hiervan hebben de meeste al eens op dit log in de schijnwerpers gestaan.

 

La Mer, Charles Trenet

Likea bridge over troubled Water, Simon & Garfunkel

Strand, Boudewijn de Groot

Wind en Zeilen, Splitsing

 http://www.youtube.com/watch?v=37hELccUUZE

Sailing,Christopher Cross

http://www.youtube.com/watch?v=UQeqmNbA2Hs

The River, Bruce Springsteen

Land van Maas en Waal, Boudewijn de Groot

 

Zee,Trijntje Oosterhuis

OtisRedding, (sitting on the) dock of the bay

DeSteen, Bram Vermeulen

 

Helaas heb ik nietvoor de top 2000 kunnen meestemmen, hadden ze eens een lijstje gekregen met eenwaterthema.

 

Maar goed er zullen er vast een aantal van langskomen.

Ik verheug me er nu al op.

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

7 reacties op Watermuziektop

  1. J@n. zegt:

    Ik ook Min.
    Gr. J@n.

    @ J@n: Het aftellen naar de top 2000 is weer begonnen!

  2. rietepietz zegt:

    Altijd leuk die top 2000 ,er zit altijd genoeg bij dat mijn smaak is dus stem ik nooit mee ,ik stem dus eigenlijk meer in 😉

    @ Riet: Mij smaakt het ook naar meer.

  3. Ik en Mij zegt:

    Als fan van Bruce Springsteen kan ik mij helemaal vinden in “The River.”

    @ Ik en Mij: Ach voor ieder wat wils! En ik mis in mijn lijst dan nog wel een paar artiesten / groepen die ik leuk vind, maar die nog geen waterrijke muziek gemaakt hebben….

  4. tagrijn zegt:

    Ik zit hier met waterige oogjes naar te kijken. Maar is morgen wel weer over, hoop ik.

    @ Tagrijn: Dat hoop ik ook!

  5. een Oldtimer zegt:

    Ik stem altijd af op luisteren om te
    horen naar de stemmen die door anderen zijn gestemd
    en soms kan dat de stemming er goed inbrengen.

    @ Oldtimer: Mooi verwoord. Dat ga ik ook eens wat meer doen! Want ik luister niet meer regelmatig naar de radio..

  6. Plato zegt:

    Goeie top. Had ook anders kunnen zijn. Er zijn ZO veel goeie nummers.

    @ Plato: Ach ik vind heel veel muziek leuk. Zolang er maar veel variatie inzit, want elke dag boerenkool vind ik ook niet lekker…

  7. Truus zegt:

    Een paar nummers ken ik wel Min.
    Ik ben nooit zo’n radiomens geweest. Alleen in de auto staat ie aan.

    @ Truus: En ik heb dan meer met muziek op radio dan op tv. Maar ja ik luister nu wel stukken minder..

Geef een reactie

