Oud & Nieuw

Vorig meldde ik al eens dat mijn nieuwe jaar (2009) al op 1 december 2008 begon.
Dit jaar valt het blijkbaar nog vroeger, getuige de titel van dit log.
Echter dit log wordt gewoon nog met de oude laptop getypt (Duits toetsenbord),
terwijl de nieuwe laptop aan het opladen is.

De nieuwe voeding is bijvoorbeeld een heel stuk kleiner als de oude.
De oude voeding maakt daarnaast dan ook nog behoorlijk wat lawaai, valt me ineens op..
Echter het scherm van de nieuwe is dan weer groter.

De oude is in het grijs, de nieuwe in het zwart gehuld.
En natuurlijk hebben ze verschillende ramen (windows).

Gaan we de komende paar weken dat 2009 nog duurt eens kijken wat nou echt de verschillen zijn.
Want tja ik ben nu natuurlijk wel een bepaalde traagheid bij het opstarten van de laptop gewend.
Filmpjes probeerde ik de laatste tijd al niet meer, dat was namelijk alleen maar heel komisch.
Toch zal het nog wel even duren voordat ik echt helemaal overgeschakeld ben van oud naar nieuw.

Want ik geef toe, ik ga wel overal naar toe met pen en papier.
Maar nog steeds niet met de laptop :-))

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Oud & Nieuw

  1. J@n. zegt:

    Aan de snelheid wen je heel snel Min, dat weet ik uit ervaring, omdat mijn laptop ongeveer 2 maanden oud is en nu kan ik met die ouwe niks meer. Alles duurt daar zooooo lang op. Je zal het merken, het is ongelooflijk, dat verschil!
    Gr. J@n.

    @ j@n: Ik krijg al klachten dat ik er nog niet mee heb gewerkt 🙂

  2. Alice zegt:

    Ik zit met spanning te wachten tot mijn nieuwe pc er is …. misschien komt hij zaterdag wel.

    @ Alice: ik hoop het voor je!

  3. Plato zegt:

    Mij kan de PC niet snel genoeg. Ik moet niet denken aan al die ouwe machines die ik ooit had. Een heerlijk gevoel. Een lege harde schijf en voldoende capaciteit. En dan maar schrijven.

    @ Plato: Voor het schrijven voldeed het oude lappie best nog wel. Nu kan ik eindelijk mijn filmbeelden van mijn camera er eens afhalen en op de pc gaan zetten..

  4. rietepietz zegt:

    Spannend , altijd lastig om al die nieuwigheden weer een plekje geven .Ik heb zelf nog vaak heimwee naar m’n oude lappy , al was het maar omdat dit zwarte screen me véél te veel reflecteerd !

    @ Riet: Hier zijn oud en nieuw nog binnen bereik. Maar voor filmpjes ga ik de oude echt niet meer gebruiken…

Geef een reactie

