Tafel(h)eer

Beste tafelgenoot,

Graag wil ik je uitnodigen voor onderstaande reservering in het kader van de DiningCity Restaurant Week.

Tijdens de Restaurant Week kun je genieten van een heerlijk drie gangen diner bij toprestaurants in Nederland voor maar 25 euro.

Met dank aan tip van het Nibud gaan Juan en Min vandaag ook in eigen waterstad uit eten.

Die prijs is dus wel per persoon πŸ™‚

Luxe dineren voor een vriendelijke prijs

Dineren in een toprestaurant is doorgaans prijzig. Maar tijdens deNationale Restaurant Week kunt u voor een vriendelijke prijs genietenvan een heerlijk diner. In 2009 vind de Nationale RestaurantWeek plaats van maandag 24 tot en met zondag 30 augustus.Deelnemende restaurants serveren daneen luxe driegangendiner voor Γ’β€šΒ¬25,-.

Kijk op restaurantweek.nl voor voorwaarden en adressen. Een tafel reserveren kan ook via deze website, u ziet meteen of er nog plaats is.

Dit bericht werd geplaatst in Drakengal / geldkraan. Bookmark de permalink .

11 reacties op Tafel(h)eer

  1. wilma zegt:

    Wat een super-idee!! Bedankt voor de tip, misschien gaan we er wel gebruik van maken.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Ik zag in jouw buurt heel wat mogelijkheden!

  2. Plato zegt:

    Hee dat is leuk. Daar gaan we eens even gebruik van maken. Ik open direct de lijst. Dat wordt smullen.

    @ Plato: Wij konden kiezen bij het verrassingsmenu tussen vis, vlees of vegetarisch. En onze vis was, bij voor- en hoofdgerecht, heel smakelijk.

  3. J@n. zegt:

    Nóg niet goedkoop hoor, als er nog het een en ander bij gedronken wordt kom je met twee personen toch nog snel uit op ’n bedrag van zo’n 60 tot 65 euro……
    Gr. J@n.

    @ J@n: Ik hoop dat de economie er wel bij vaart, met elke bijdrage die ik eraan wil en kan leveren πŸ™‚

  4. Leo zegt:

    Toevallig vorig jaar al eens gedaan. Heerlijk gegeten voor die prijs in een toprestaurant op een prachtige lokatie. Dit jaar zit het er niet in, er moet geklust worden….geen tijd voor dit soort dingen helaas…

    @ Leo: Je moet er inderdaad wel tijd voor hebben. We zaten ruim 3 uur aan tafel. in die tijd had ik inderdaad heel wat andere klussen kunnen doen…

  5. tagrijn zegt:

    Leuk initiatief. Maar de meeste mensen vergeten wel dat de wijntjes in dergelijke restaurants aardig aan de prijs zijn. Daar halen ze hun winst uit.

    @ Tagrijn: Tja, dan hoop ik maar dat de drankjes die ik dronk de economie in een hele goede stemming brengt.
    Want van hun winst wordt belasting betaald..

  6. Mama Muis zegt:

    Leuke tip Min!

    @ Mama Muis: Maar niet goed voor mensen met afvalplannen :-))

  7. Alice zegt:

    En was het lekker?

    @ Alice: Het was lekker, maar we zaten wel heel lang aan tafel (ben ik niet gewend..)

  8. Marika zegt:

    Dat is niet duur zeg. Aan mij zouden ze ook via de wijn niet veel verdienen, ik lust namelijk geen wijn. :o)

    @ Marika: Nou alle drank in de horeca is aardig aan de prijs, dus het beste is om daar zo min mogelijk te drinken…

  9. Truus zegt:

    Jullie hebben er in ieder geval van genoten. Af en toe moet dat kunnen, toch. πŸ™‚

    @ Truus: Zo is het ! En ik geef graag de plaatselijke economie een positieve impuls πŸ™‚

  10. Vedat zegt:

    Lees ik dit natuurlijk net weer te laat. Nee hoor Min, ik ga alleen naar een restaurant als ik ver van huis ben en dan ook nog eens buiten kan zitten, het liefst aan de oever van een mooie rivier of ander water. Om de een of andere reden vind ik restaurants ongezellig. Zien ze er wel gezellig uit, dan is het er te donker, zodat ik amper zie wat ik eet.

    @ Vedat: Wij zaten wel buiten, maar niet aan het water. Maar om er te komen liepen we wel langs het water πŸ™‚

  11. Frans54 zegt:

    Waarom doen ze dat nou net in mijn vakantie, ik ben dol op lekker eten maar moet ook een beetje op de kleintjes passen.

    @ Frans54: Tja meestal doen ze dit soort dingen ook als ik net wat anders te doen heb..

Geef een reactie

