Splash & go (III)

Juan maakte 100 foto’s Min filmde (met haar reddingsboei).

Maar bij dit panorama gaf ze toch heel even de camera aan Juan:

Catalina view

Toen ze eenmaal weer zat bij de blister ging het wel.

Catalina wing

Voor de Splash op het water zaten we weer op onze stoelen

Catalina Splash

Tot zover een indruk van onze rondvlucht met de Catalina op 16 augustus 2009.
De filmpjes die ik  maakte heb ik nog niet bekeken.

Want wat je op de foto’s niet ziet is het geluid wat ze maakt..

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

8 reacties op Splash & go (III)

  1. J@n zegt:

    Het ziet er wel koel uit Min…….
    Gr. J@n.

    @ J@n: Dank je!

  2. tagrijn zegt:

    Lijkt me een heel boeiende ervaring waar je zeer bevlogen over vertelt.

    @ Tagrijn: Nu maar hopen dat iemand (van onze regering) in Den Haag dit ook leest, want die is me verteld, zouden dit het liefst door allerlei regeltjes onmogelijk maken…

  3. Vedat zegt:

    Tja, op de foto’s zie ik ook niets vliegen. Het geluid kan ik er wel bijdenken, Min. De foto’s zijn mooi, want ik stel mij helemaal voor hoe dat geweest moet zijn en dat komt door jou.

    @ Vedat: Foto’s gemaakt door Juan, ik ben meer van het beeldend vertellen :-))

  4. Annemiek zegt:

    Het was dus een hele belevenis en dat kan ik me helemaal voorstellen.

    @ Annemiek: Over dit verjaarskado is Juan voorlopig nog niet uitgesproken..

  5. Mama Muis zegt:

    best wel hoog eej!

    @ Mama Muis: Ik vind over een brug lopen al eng..

  6. Alice zegt:

    Het lijkt me erg hoog, nog hoger dan de flat van mijn dochter.

    @ Alice: De Catalina vloog maximaal op 500 meter hoogte..

  7. Plato zegt:

    Mooie foto’s min. Heel erg mooi. Ik weet niet of ik er in zou durven. Ik ben een beetje vliegtuig-laf.

    @ Plato: Ik ben ook niet echt een vliegtuig-fan 🙂

  8. Truus zegt:

    Het uitzicht mocht er zijn Min. 🙂
    Ik neem aan dat er een zwaar motorgeronk bijhoort. 😉

    @ Truus: Bij dat uitzicht heb ik zelf niet gekeken (brrrr) en door het motorgeronk kon je geen gesprek voeren..

Geef een reactie

