Splash & go (II)

Catalina

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:647 0 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Het is natuurlijk voor mij, Catalina,

Altijd de vraag wie er met mij mee willen reizen.

Catalina captain

 

Maar zonder mijn (vrijwillige) bemanning begin ik geen enkele reis.

Catalina & Min

En dit weekend zat er ook nog iemand aan boord die haar camera in het beginals reddingsboei vasthield.


Morgen het  vervolg, met een selectie van foto’s gemaakt door Juan.

 

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

8 reacties op Splash & go (II)

  1. Alice zegt:

    Mooi kijkje in de cockpit.

    @ Alice: Dank je!

  2. J@n zegt:

    En die dacht natuurlijk: “Ik moet me toch ergens aan vast kunnen houden…..”
    Gr. J@n.

    @ J@n: Dat dacht ik vast, want alles wat rood was mocht ik niet vastpakken :-))

  3. wilma zegt:

    Ben benieuwd naar de rest….:-))
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Nou ik laat niet alle 100 foto’s zien :-))

  4. Jeroen zegt:

    Hee wat gaaf! Heb je eindelijk gevlogen met de Cat?

    @ Jeroen: Het is gelukt!

  5. Mama Muis zegt:

    lukte het ‘diegene’ om een filmpje te maken of deed ze net alsof en nog belangrijker, komt er dan ook een vertoning!

    @ Mama Muis: Whahaha, er komt vast een vertoning. Maar ik heb ze nog niet van de filmcamera afgehaald.
    Misschien moet ik voortaan bij alles wat ik eng vind een filmcamera meenemen. Vind het namelijk een hele stoere foto 🙂

  6. Annemiek zegt:

    Wat een mooi toestel. Lijkt me geweldig om daarin te mogen meevliegen.

    @ Annemiek: Juan was vooral blij dat ik ook meeging. Nu hoopt hij dat bij een volgende mijlpaal ik in een luchtballon wil plaatsnemen… (Brrrrrrr)

  7. Truus zegt:

    Machtig prachtig, die Catalina. 🙂
    Filmpje! 😉

    @ Truus: Nog even geduld voor het Filmpje. Die staat nog op die camera…

  8. Plato zegt:

    Is dat nou Catalina. MMMM? meteen maar even verder kijken naar die foto’s.

    @ Plato: Yep, dat is de Catalina!

Geef een reactie

