Wie de schoen past ..

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:647 0 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Goeiemiddag Min, zou jeons willen vertellen welke merken je draagt?

Mag ik ze ook op hebben?

Natuurlijk, ik benbenieuwd.

Nou op mijn neus staateen Theo.

Een Theo??

Ja, Theo staat dagelijksop mijn neus.

Vandaag heb ik trouwensFloris aan mijn voeten.

Floris?

Ja, deze laarzen zijnontworpen door Floris van Bommel.

Maar voor de rest zou ikgeen merken weten.

Ik let meer opdraagcomfort, dan of er een labeltje aan hangt..

 

Natuurlijk ken ik welmeer merken,

alleen in mijn droom zeiik van niet.

Want ik ben niet echtmerkentrouw.

 

Bij schoenen (zal vastdoor die staart komen) is het zelfs zo,

als ze goed zitten bijhet passen kan ik ze maar beter kopen.

En dan kan ik beter ookmaar niet op de verkoopprijs letten..

 

Nee, ik heb geen kastenvol met schoenen.

Sommige schoenen zijn almeer dan 1 keer bij de schoenmaker geweest voor nieuwe zolen.

 

Helaas ben ik er nu ookachter gekomen dat sommige schoenen niet verzoold kunnen worden.

 

Welke drommel heeft datbedacht…

 

Helaas heb ik nog geenprijs gewonnen in de banenloterij.

Maar ik hoop dat dewinnaar (m/v) haar of zijn droombaan heeft gevonden.

Dit bericht werd geplaatst in Drakengal / geldkraan. Bookmark de permalink .

8 reacties op Wie de schoen past ..

  1. J@n. zegt:

    Een droombaan? In deze tijd?…..
    Schoenverkoopster misschien?
    Volgens mij ken ik meer vragen als antwoorden.
    Gr. J@n.

    @ J@n: Mijn eerste stage was wel in een schoenenwinkel :-))

  2. Plato zegt:

    Ik duim voor jou, Min, dat je volgende week je droombaan krijgt. Je bent al zo lang op zoek. Je verdient het. (duim, duim, duim).

    @ Plato: Op een baan voor mij na gaat het ons toch nog steeds voor de wind. En misschien neem ik toch mezelf maar in dienst. Want ik weet dat ik het waard ben :-))

  3. Alice zegt:

    Tja, hier wil het ook niet lukken met een droombaan voor zoon, het is de verkeerde tijd, maar het tij zal wel keren.

    @ Alice: Af en toe hoor ik signalen dat het tij al gekeerd is. Maar dat er nog maar weinigen zijn die die signalen zien..

  4. Leo zegt:

    Het is best een lastige periode voor iedereen. Je kent mijn verhaal inmiddels. De leeftijd speelt me parten. De 50 vorbij? Forget it. Ondanks alle goede bedoelingen van JPB is werken voor oudere jongeren ondenkbaar in een slechtere economische periode. Wat de merken betreft; ik heb ontdekt dat Ecco-schoenen me lekker zitten. Maar ze zijn ook extreem slijtagegevoelig. Qua broeken is Levis lekker, en die passen me ook direct. Pakken? Laatste kwamen ofwel van de Makro (…) of Suit Supply. Prima en op maat gemaakt. Maar er hangt nog zoveel in de kast dat uitgeven aan nog meer overdreven zou zijn nu….

    @ Leo: En ik ben pas 40+ en ik twijfel soms al of ik nog een nieuwe baan zal vinden. En dit jaar nog geen nieuwe kleding gekocht. En voor ik wat koop spit ik eerst de voorraadkasten uit om te kijken of er nog iets is om mee te combineren..

  5. rietepietz zegt:

    Met de griep in aankomst komen de kansen voor de 50 +ers heb ik begrepen …dus je droombaan komt eraan !

    @ Rietepietz: Ik hoop toch ruim voordat ik 50 ben een baan te scoren :-))

  6. Vedat zegt:

    Inderdaad Min, als schoenen gelijk goed zitten, kopen die handel. Ik heb ook niet veel schoenen en de schoenmaker heeft aan mij een goede klant. Ik gooi zelden schoenen weg en als, dan heb ik er al meer dan tien jaren mee gelopen.

    @ Vedat: Ik koop pas nieuwe schoenen als de andere echt versleten zijn. Dit jaar tot nu toe pas een paar nieuwe (winter)laarzen gekocht.
    Mijn wandelschoenen zijn denk ik ook al tien jaar.

  7. Mama Muis zegt:

    aj, jammer min. Moed houden hoor!

    @ Mama Muis: Na de vakantie kleunde het baanloos zijn er toch even in. Maar ik blijf zoeken. Wie zoekt die vindt!

  8. Truus zegt:

    Min, ik reageer nu even niet op al je stukjes hoor. 😉
    Ik wilde wel even zeggen dat mijn favoriete merk ook niet verzoold kan worden… 😦

    @ Truus: Ik ben de laatste tijd wat minder op het blog, dus je ziet ook (nog) niet alle stukjes.

Geef een reactie

