Beleef de zomer!

Het laatste uiltje van het uilenkwartet is het afgelopen weekend gezond uitgevlogen.

En ik heb het filmpje nu op mijn hyvespagina en mijn weblog gezet.

Het is nu nog maar paar nachten slapen en dan ziet Juan Abraham,

De mosterd kreeg hij al het afgelopen weekend, in Doesburg.

Na de verjaardag trekken wij erop uit.

De Franse kust lonkt.

Maar als het zulk mooi weer blijft kan het ook een andere kust of watergebied worden.

Dat is het makkelijke van ons emmertje.

Ga ik ondertussen verder met het klussenlijstje.

De rondvlucht met de Catalina hebben we maar gepland na onze vakantie.

Na de vakantie gaan we ook eens kijken wat er echt mis is met de PC.

Want die heeft nu helemaal de geest gegeven.

En nee de laptop gaat niet voor internet mee op vakantie :-))))

Wens iedereen alvast een hele fijne zomer.

En mocht het me vrijdag of zaterdag niet lukken om wat op Reismeermin te plaatsen,dan meld ik nu maar vast dat ik na de vierdaagse van Nijmegen weer denk op te duiken :-))))

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

20 reacties op Beleef de zomer!

  1. Alice zegt:

    Hele fijne reis en hele fijne waterdagen Min
    En alvast gefeliciteerd met Juan.

  2. J@n. zegt:

    Wat leuk die beestjes!
    We zullen met smart op je wachten Min.
    Prettige vakantie.
    Gr. J@n.

  3. Jeroen zegt:

    Wat een prachtig filmpje Min. De uilen ouders hebben hun taak volbracht. Machtig mooie vogels vind ik het. Ik wens Juan een hele mooie verjaardag en jullie beiden een onvergetelijke vakantie. Geniet ervan.

  4. kamira zegt:

    Wat een schatjes Nou veel plezier verder he
    Enne was het grove mosterd?

  5. Elmar zegt:

    Geweldig filmpje!
    Verwen je Abraham maar goed over een paar dagen!
    Mocht je je niet meer melden voor de vakantie dan wens ik je nu vast heel veel plezier!
    groetjes,
    Elmar

  6. Joke zegt:

    Wat leuk die uiltjes, en alvast proficiat met je Abraham.En nog een fijne vakantie.
    Groetjes.

  7. rietepietz zegt:

    Met het weer zit het voorlopig wel goed heb ik begrepen maar waar je ook vakantie gaat vieren ik wens jullie een fijne tijd en een gezellige verjaardag .

  8. Mama Muis zegt:

    uhh.. gezond uitstel, maar hoe het ook wordt… hele fijne verjaardag alvast en een heerlijke vakantie toegewenst!

  9. Vedat zegt:

    Min, ik wens je een heel fijne vakantie in Frnkrijk.

  10. wilma zegt:

    Lieve Min, mijn complimenten voor je prachtige filmpje!!
    Fijne verjaardag en een heerlijke vakantie toegewenst.
    Geniet ervan met VOLLE teugen.
    Liefs:Wilma.

  11. Margreet zegt:

    Wat een geweldig filmpje, ik was helemaal ontroerd toen de laatste uiteindelijk ook wegvloog. Echt prachtig gemaakt.

    Fijne vakantie en ook nog bedankt voor de mail bij Hyves trouwens!

  12. Jeanine zegt:

    Een heel mooi filmpje!!
    Ik wens jullie een hele fijne tijd, geniet er van en tot logs!

  13. Jeroen zegt:

    Hai Min, ik kom even Abraham feliciteren. Maak er samen een fantastische dag van!

  14. Plato zegt:

    Nogmaals van harte gefeliciteerd 🙂 En de vakantie komt er aan…wat een feest. Zij die achterblijven groeten u en wensen jullie beiden fijne weken daar in Frankrijk.

    Enne…bedankt voor je verjaardagskaartje. Was een heel leuke verrassing.

  15. Truus zegt:

    O ja, Doesburg heeft een mosterdfabriek. Daar ben ik een keer geweest Min.
    Jullie zijn geloof ik al weg maar evengoed een hele fijne vakantie toegewenst. 🙂 Bon voyage!

  16. Marika zegt:

    Wat mooi dat filmpje! Alsnog gefeliciteerd met ‘Abraham Juan’! En ik wens jullie een hele fijne vakantie!

  17. Jenny zegt:

    Sow….ik heb je weer gevonden!
    Sorry, een erg late felicitatie voor jou Abrahammetje maar wel oprecht gemeend!
    Leuk he`, die uiltjes, ik heb ze ook gevolgd!
    Nou meis, ik wens jullie een zéér prettige vakantie toe en vol op genieten hè?!
    Greetz!

  18. wilma zegt:

    Tot over een week of 3 á 4…liefs:Wilma.

  19. Ik en Mij zegt:

    Grrr… met mijn pc gaat ook vanalles mis. Heb nu de laptop maar gepakt, dan kan ik tenminste reageren. Elke keer als ik jouw weblog opende kreeg ik een foutmelding en weg was alles.

    In ieder geval kan ik je nu een fijne vakantie wensen…

  20. kamira zegt:

    Leuk dat filmpje Enne veel plezier en mooi weer

    @Kamira: Thanks!

Geef een reactie

