Aftellen maar ….

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}p.MsoNoSpacing, li.MsoNoSpacing, div.MsoNoSpacing {mso-style-priority:1; mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Minis een beetje zenuwachtig, nog een paar nachtjes slapen en dan stapt ze samenmet Juan aan boord van de Catalina.

 

Ditweekend las ik een Vlaams spreekwoord: Keuze baart angst.

 

Vorigjaar was ik heel angstig om een keuze te maken.

Dekeuze werd toen uiteindelijk door mijn hulpverleners gemaakt.

Nukies ik bewuster om door angsten heen te gaan.

 

Na5 maanden niet betaald werken, merk ik dat ik weer meer dingen wil ondernemen.

Benniet meer zo bang om met staart en al omver te gaan.

 

Wanttja als je het niet probeert, dan wordt de angst groter.

Ennee vliegen is niet mijn meest favoriete manier van reisvervoer.

 

Mijngezondheid vaart er wel bij.

Diebanenjacht zal vroeg of laat vast iets gaan opleveren.

 

Ikheb leuk vrijwilligerswerk, waar ik nu veel tijd aan besteed.

Daardoorwat minder op mijn blog te vinden.

 

Enna het uitvliegen van de uiltjes (rond 20 juni), gaat het aftellen voor Juan´sverjaardag (27 juni) echt beginnen.

 

Dustot die tijd genieten wij er nog even van dat we samen 90 zijn.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op Aftellen maar ….

  1. Vedat zegt:

    Keuzes maken is soms ook lastig en daarom zoeken veel mensen uitvluchten om het niet te hoeven doen. Jij stapt voor uitvluchten aan boord van de Catalina, dat is te vergelijken met de uitvluchten van de uiltjes. Misschien kun je aan boord van de Catalina ook nog een uiltje knappen. Fijne vakantie, Min.

    @ Vedat: Het is maar een korte (uit)vlucht. Een uiltje knappen aan boord van de Catalina, nou dat bijna uurtje blijf ik wel wakker hoor.. Want ik wil het filmen 🙂
    En we gaan na Juan’s verjaardag een paar weken met vakantie, dus ook daarvoor is het aftellen nu begonnen 🙂

  2. J@n. zegt:

    En is dat dan 45 per persoon?
    Gr. J@n.

    @ J@n: Ehm J@n ik ben toch echt in 1968 geboren en Juan in 1959.

  3. Truus zegt:

    O, dat is zo’n speciaal vliegtuig(je). Is dat niet een watervliegtuig? Spannend!

    @ Truus: Het is een watervliegtuig, alleen er is – hoor ik net- kans dat hij niet kan gaan vliegen…

  4. Truus zegt:

    Of is het toch een zeilboot???

    @ Truus: Tja het is een watervliegtuig, maar of we nog aan boord gaan is even afwachten.. Misschien huren we dan maar een zeilbootje, is een idee..

  5. kamira zegt:

    Kijkie uit!

    @ Kamira: Door de lens van mijn filmcamera..

  6. Keepsmiling zegt:

    Ik heb bewondering voor je…heb zelf vreselijke vlieganst. 😦

    De aanhouder wint!!!!

    Liefsss

    @ Keepsmiling: En ik heb hoogtevrees… Maar goed Juan wordt niet elke dag 50..

  7. jeer zegt:

    Min,

    Een dappere stap, zelf moet ik er niets van hebben.
    Ik wens je een mooie rondvlucht toe of anders een fijne boottocht, mocht je nog anders besluiten.
    Ik heb even gegoogled en het moet spectaculair zijn.
    Bedankt voor jouw reacties en de felicitaties en je bent altijd van harte welkom.

    met bevlogen groetjes,

    jeer

    @ Jeer: Het wordt de rondvlucht met de Catalina, alleen niet dit weekend.. Dus het wachten wordt ietsje langer..

  8. Elmar zegt:

    Lijkt me leuk om eens mee te maken in zo’n watervliegtuig!
    Je zult het vast erg leuk vinden!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Het lijkt me een hele ervaring. Helaas is de eerstkomende vlucht net geannuleerd… Dat is minder leuk.

  9. wilma zegt:

    Wat dapper dat je keuzes leert te maken!
    geniet van jullie tijd samen.
    Vrijwilligerswerk is heel belangrijk.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Is ook heel fijn, dat je bewust kunt kiezen om iets wel of niet te doen. Anders zou ik op alle banen solliciteren die ik nu tegenkom 🙂
    En ik doe al vanaf 2005 vrijwilligerswerk..

  10. Jeroen zegt:

    That’s the real spirit! Die baan gaat er echt wel komen. En die vliegangst? Tja, ook die kun je, wanneer je er echt voor gaat, wel de baas worden.

    @ Jeroen: Het is meer hoogtevrees dan vliegangst. Vandaar ook dat ik niet in een luchtballon wil. Met de auto over een brug of viaduct lukt goed, maar wandelend of met de fiets erover is altijd even slikken…

  11. Dat is inderdaad spannend dan.
    Lekker genieten hoor.
    Groetjes van ons.

    @ Zoomerseleeuwtjes: Het spannende is nu of de volgende vlucht wel doorgang zal gaan vinden, onze vlucht is net geannuleerd 😦

  12. tagrijn zegt:

    En dan zál je in het water terechtkomen. Met zo’n staart sla je je er toch zo weer uit?

    @ Tagrijn: Met die staart kan ik me wel even drijvende houden. Zolang ik niet in zeven sloten tegelijkertijd loop valt het vast mee..

  13. Plato zegt:

    Ik kan me je vliegangst voorstellen want ik heb het ook, zeker na het gebeurde met dat Franse vliegtuig. Maar ik wens je hoe dan ook een fijn verblijf op de Catalina.

    @ Plato: Na de ramp met de Estonia stapte ik in het zusterschip naar Estland, dat was ook even brrrrr.
    En de Catalina vliegt helaas dit weekend niet, we hopen mee te kunnen met de volgende vlucht.

  14. Margreet zegt:

    Zo, dat lijkt me eng hoor. Ik ga niet mee hihi. Veel plezier en kom heel terug Min! 🙂

    @ Magreet: Dit weekend gaat er niemand mee, het vliegtuig gaat namelijk niet… Dus hopen we met de volgende vlucht mee te kunnen.

  15. Jenny zegt:

    Vliegen doe ik , omdat het reuze snel gaat en niet voor mijn plezier ( ik kus nog nét de grond niet als ik weer heelhuids geland ben).En daarom neem ik mijn petje voor jou af, omdat je in zo’n klein( brrrr…..) vliegtuigje gaat, da’s lef hebben!
    Veel plezier gewenst!
    Groetjes!

    @ Jenny, Juan had het nog gaver gevonden als ik met hem in een luchtballon was gestapt, maar er zijn grenzen…
    En helaas gaat de vlucht dit weekend niet door, maar wat in het vat zit verzuurt niet..

  16. rietepietz zegt:

    O nee , vliegen doe ik niet meer en zéker niet in zo’n klein ding . Ik voel nóg m’n hart met m’n maag in aanvaring komen destijds in een zweefvlieftuigje .

    @ Rietepietz: Vreemd mijn broer Ernst durft wel in een zweefvliegtuig en niet in een luchtballon… Voorlopig is de vlucht geannuleerd..

Geef een reactie

