Calimero

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:647 0 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-unhide:no; color:#3333CC; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Hiep Hiep Hallo,

Hiep Hiep Hallo,

Calimero (2x)

 

Calimero is een lief klein vogeltje,

 Ja, dat is ie ook.

 

Maar echt ik heb Calimero nu gezien.

En hij kan echt niet meer zeggen.

Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk.

 

Nee, de Calimero die ik tegenkwam is geboren in 1978.

En hij is groot en heel zwaar.

Calimero heeft een harem.

En hij woont in Safaripark Beekse Bergen te Hilvarenbeek.

Zijn naaste buren zijn Bavianen

En zelf is hij niet een vogeltje, maar ineens de grootste dierentuinolifantvan Europa.

4 dagen lang had je daar op de camping ook een (Reismeer)min in het wildkunnen tegenkomen.

Ik heb er maar geen ruchtbaarheid aan gegeven 😉

 

En dat liedje van Calimero hoe raak ik dat nou weer kwijt.

Mijn vader is een tovenaar, een Tita Tovenaar.

 

O, nee dat is niet waar mijn vader’s bijnaam vroeger was Catweazle.

 

Ik denk dat ik me maar even Rot ga rennen,

wie weet verlies ik dan nog eens een kilo…

Voor mooie foto´s van Calimero check:

 

http://fotootjesvanannelies.web-log.nl/olifantfotootjes/2008/07/olifantenbul-ca.html

 

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

14 reacties op Calimero

  1. J@n. zegt:

    Min, je doet me wat aan, nou heb ik het ook!
    Bedankt;-)) Gr. J@n.

  2. Alice zegt:

    Nu heb ik die wijsjes ook in mijn hoofd. Kom er maar eens vanaf.

  3. Vedat zegt:

    Tja, hoe krijg je het uit jouw hoofd (zeemeer)Min of moet ik toch liever (Reismeer)Min zeggen. Nee, laat ik het maar bij het eerste houden, want dieren zijn precies als mensen, met dezelfde mensenwensen en dezelfde mensenstreken. Dat staat allemaal in de krant van Fabeltjes land. Dus Min, ga straks maar knus naar jouw warme nestje en denk erom, oogjes dicht en snaveltje toe. Slaap lekker, dan is het morgen misschien allemaal over.

  4. Mama Muis zegt:

    Ik hoop dat ie dan toch op z’n minst een dop op z’n kop had, die calimero van jou. Op de foto heeft ie um even af zo te zien

  5. Keepsmiling zegt:

    Hahaha…bij Calimero denk ik absoluut niet aan zo’n joekel van een olifant. :-))

    Sjips…nu heb ik steeds dat deuntje van Tita Tovenaar in mijn hoofd.
    Toevallig heb ik een tijd geleden nog eens een filmpje gezien op YouTube hahaha..dat ik dat vroeger zo mooi vond zeg!

  6. Margreet zegt:

    Sapperdeflap, hoe kan men een olifant nu Calimero noemen. 😉
    Wij hadden een kater die zo heette, maar die werd ook nogal groot 😉

  7. Elmar zegt:

    Dank je, nu heb ik het wijsje van Tita Tovenaar ook in mijn hoofd! hahaha!
    De olifant zou eigenlijk Oremilac moeten heten. “Want zij zijn klein en ik ben groot.” hihihi!
    groetjes,
    Elmar

  8. kamira zegt:

    dit is ook een goeie
    1234 hoedje van hoedje van 1234hoedje van papieren zovoort

  9. Truus zegt:

    Hij is wel heel erg mooi, die Calimero. 🙂
    Het ergste deuntje dat er is: ik heb een potje met vet, al op de taaaafel gezet… 😉

  10. Jeanine zegt:

    Ik heb de foto’s gezien, hij is erg mooi! En nee, dat deuntje raak je voorlopig niet meer kwijt:) Ik dus ook niet meer.

  11. tagrijn zegt:

    Hij is wel erg mooi, maar de naam Calimero… Toch een beetje een kuikentje Tarzan noemen.

  12. novelle zegt:

    die naam past dus echt niet hahahah

  13. Frans54 zegt:

    Opmerkelijk: ik heb afwisselend (afhankelijk van mijn haarlengte) twee bijnamen gehad: Calimero (vanwege het witte Cromwell potje – een merk helm – waarmee ik als motorrijder begon op een Jawa 250: zo ongeveer het traagste en kleinste dat nog de naam motorfiets mocht hebben) en later Catweazle omdat ik ondanks het steeds grijzer worden geen afstand wenste te doen van mijn warrige en grijze haarbos en baard (die ik voor de winter nog steeds beiden laat doorgroeien – een soort wintervacht zeg maar)

  14. rietepietz zegt:

    Ik kan me óók geen olifant voorstellen bij de naam Calimero maar een “zeemeermin “in het wild had ik natuurlijk wel even willen ontmoeten 😉

Geef een reactie

